دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 23:25

دستگیری 4 ساعت بعد از جنایت

عاملان قتل مرد جگرکی، در کمتر از چهار ساعت بازداشت شدند. متهمان که ساعتی قبل از جنایت با پسر مقتول درگیر شده بودند، مرد میانسال را به قتل رساندند.
کد خبر : 68794

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، یک بامداد سوم اسفند، تیراندازی مرگباری به پلیس اعلام شد، به‌دنبال این خبر، اکیپی از ماموران راهی محل شده و با جسد مرد ۴۵ساله داخل جگرکی‌اش در خیابان تهران، شهرستان شاهرود مواجه شدند.


بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دو مرد جوان سوار بر موتورسیکلت به مرد ۴۵ساله شلیک کرده و از محل متواری شده بودند. تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را شلیک گلوله اعلام کردند.


درگیری قبل از جنایت


در تحقیقات اولیه مشخص شد، ساعتی قبل از تیراندازی دو جوان ناشناس به جگرکی رفته وسفارش غذا داده بودند که در این حین پسر مقتول با آنها درگیر شده و دو مرد جوان سوار بر موتورسیکلت از محل متواری می شوند. به‌دنبال این حادثه، پسر جوان با پدرش تماس گرفته و ماجرا را به او می‌گوید. مقتول با شنیدن این خبر به مغازه‌اش برمی‌گردد که در همین حین به سمت او تیراندازی می‌شود.


در ادامه کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی، سرنخ‌هایی از متهمان بدست آورده و معلوم شد یکی از متهمان کارگر واحد صنفی در روستاهای حومه شاهرود بوده است. با شناسایی محل کار متهم فراری، او دستگیر شد.


متهم 20 ساله در تحقیقات اولیه همدستش را که عامل اصلی این جنایت بود،معرفی کرد و بدین ترتیب همدست 23 ساله او درحالی که اسلحه شکاری در دست داشت، بازداشت شد.


سردار قاسمی، فرماند انتظامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: عاملان این جنایت در کمتر از چهار ساعت دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری قتل متهم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته