دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 16:34

کفاشیان: حق فوتسال مقام قهرمانی بود/ برای آمدن یا نیامدن در انتخابات، خودم تصمیم می‌گیرم

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید حق فوتسال ایران بود که به مقام قهرمانی آسیا برسد.
کد خبر : 68781

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی کفاشیان که به همراه کاروان تیم ملی فوتسال ایران از ازبکستان به تهران آمده است، درباره قهرمانی فوتسالیست‌های کشورمان اظهار کرد:‌«حق فوتسال ایران بود که قهرمان آسیا شود چرا که خیلی خوب و قدرتمند کار خود را پیش برد.»


وی در پاسخ به اینکه آیا به شما توصیه‌ای شده تا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکنید بیان کرد: «خیر هیچ توصیه‌ای به من نشده است. من خودم در این رابطه تصمیم می‌گیرم و تا 10 روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.»


کفاشیان درباره جلسه‌ای که در ازبکستان برگزار شد،‌ گفت:‌ «این کشورها به علم ما در فوتبال و فوتسال نیاز دارند و می‌خواهند که با ما کار کنند. می‌خواهیم در دو بخش زنان و مردان با هم بنشینیم و جلساتی را برگزار کنیم چرا که ما می‌توانیم به کشورهای آسیای مرکزی در این‌باره کمک زیادی انجام دهیم.»


رئیس فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: «هنوز تصمیمی گرفته نشده و همه چیز بستگی به خود ما دارد. باید تا 25 اسفند برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم تا به تفاهم برسیم. AFC نیز اعلام کرده که تلاشش این است که ایران و دیگر کشورها به تفاهم برسند و قصد دخالت در این موضوع را ندارد. تلاش ما این است که بتوانیم کشورها را قانع کنیم یا اینکه تا زمان اعلام شده تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد.»


کفاشیان‌درباره احتمال میزبانی ازبکستان در بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌«هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد و بستگی به این دارد که باشگاه‌ها کدام را انتخاب می‌کنند.»


رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره مکان برپایی اردوی تیم ملی بیان کرد:‌ «به هر حال در این رابطه طی چند روز آینده تصمیم می‌گیریم و این اردو در کمپ تیم‌های ملی یا مکان دیگری برگزار خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته