دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 08:04
در گفت‌وگو با آنا

سعید رمضانی: دو دستیار تارتار با توپالیدیس همکاری می‌کنند/ قبل از عید درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود

مدیر تیم فوتبال راه‌آهن گفت: از میان دستیاران تارتار، کرمی و پرنور در باشگاه ماندنی شدند و این دو با توپالیدیس سرمربی جدید تیم همکاری خواهند کرد.
کد خبر : 68756

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم فوتبال راه‌آهن که در نیم‌فصل اول نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند، در شروع نیم‌فصل دوم مسابقات هم به همین روند ادامه داد تا در نهایت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند مهدی تارتار، سرمربی این تیم، را از کار برکنار و «توپالیدیس» مدیر فنی این تیم را به جای تارتار به عنوان سرمربی انتخاب کنند. بعد از این اتفاقات دیگر اعضای کادر فنی این تیم استعفا دادند.


سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره ستعفای کادر فنی راه‌آهن گفت: «از کادر فنی قبلی کرمی و پرنور در تیم ماندنی شدند و قرار است کارشان را با سرمربی جدید تیم آغاز کنند. دیگر اعضای کادر فنی درخواست قطع همکاری دادند و باشگاه هم با این درخواست آنها موافقت کرد.»


وی ادامه داد: «مراسم معارفه توپالیدیس امروز برگزار می‌شود و او رسما کارش را با بازیکنان آغاز خواهد کرد. البته در مورد اضافه شدن دستیاران جدید باید جلسه‌ای با سرمربی تیم برگزار کنیم تا در این مورد تصمیم‌گیری شود. به احتمال زیاد چند مربی داخلی به عنوان دستیار به کادر فنی راه‌آهن اضافه خواهند شد.»


رمضانی درباره مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن افزود: «مشکلات مالی در این فصل مسابقات لیگ برتر گریبانگیر اکثر تیم‌های لیگ برتر شد و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا هر چه سریعتر بتواند درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و به احتمال زیاد این پرداختی تا قبل از عید انجام می‌شود.»


مدیر تیم راه‌آهن در مورد شانس بقای این تیم در این فصل مسابقات لیگ گفت: «هدف مدیریت باشگاه این است تا تیم در لیگ امسال باقی بماند. همه عوامل از جمله مدیریت، کادر فنی و بازیکنان باید تمام توان خودشان را بگذارند تا تیم در نه هفته پایانی نتایج مطلوب را کسب کند و در لیگ باقی بمانیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته