دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 14:43

سمنانیان رفت/ رستمی ابوسعیدی معاون وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت امنا و ممیزه وزارت علوم شد

طی حکمی از سوی فرهادی وزیر علوم، علی اصغر رستمی ابوسعیدی به عنوان معاون وزیر علوم و رییس مرکز هیئت امنا و هیئت ممیزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 6873

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رستمی ابوسعیدی استادتمام پایه ۴۳ و دارای تحصیلات عالی از دانشگاه های انگلیس، ژاپن و دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات انگلیسی است و تاکنون به مدت هفده سال به عنوان رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه زاهدان و دانشگاه بین المللی کیش و موسسات آموزش عالی وزارت خانه‌های صنایع، تعاون و کار و رفاه اجتماعی بوده و از سال گذشته تاکنون به عنوان معاونت سازمان بورس و اعزام دانشجویان خارج کشور وزارت علوم خدمت کرده است.


وی به مدت 22 سال در هیات امنای دانشگاه‌های جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب کشور در استان های کرمان، یزد، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر هیئت امنا و عضو کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه های دولتی این استان‌ها مشغول است.


دکتر رستمی ابوسعیدی اکنون نیز به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان فعالیت دارد.


پیش از این دکتر سعید سمنانیان ریاست مرکز هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی وزارت علوم را بر عهده داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته