دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 13:52
با صدور بخشنامه مشترک معاونین دانشجویی-فرهنگی و مالی-اداری تاکید شد

امکان ادامه تحصیل کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد الکترونیکی

دکتر سید طه هاشمی و دکتر مرتضی احسانی، معاونان دانشجویی و فرهنگی و اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای اعلام کردند که کارکنان این دانشگاه می‌توانند در واحد الکترونیکی ادامه تحصیل بدهند.
کد خبر : 68716

به گزارش خبرگزاری آنا، در بخشنامه ایشان خطاب به روسای واحدهای مرکز استان(دبیران هیات امنای استان‌ها)، واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سما دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: یکی از اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای توان عملی، آموزشی و فرهنگی کارکنان غیر هیات علمی است و به همین منظور تدابیر و برنامه ریزی‌های بسیاری به منظور ایجاد انگیزه تحصیل کارکنان خدوم خود طراحی و اجرا کرده است.


با عنایت به ضرورت حضور مستمر و تمام‌وقت همکاران در راستای پاسخگویی به‌هنگام و ایجاد رضایت مراجعین، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در یکصد و چهل و ششمین جلسه مورخ 94/10/30 هیات رئیسه محترم دانشگاه، توصیه می‌گردد به لحاظ امکان ادامه تحصیل به صورت غیرحضوری در واحد الکترونیکی و ظرفیت و توان آن واحد در جذب و پذیرش دانشجو، کارکنانی که (رسمی قطعی و آزمایشی) قصد ادامه تحصیل در مقاطع عالی دانشگاهی را دارند (رشته تحصیلی باید با شغل مورد تصدی آنان انطباق داشته باشد)، این واحد دانشگاهی را به عنوان محل تحصیل انتخاب نمایند.


لازم به ذکر است استفاده از تسهیلات و تخفیف شهریه اشاره شده در بخشنامه شماره 10/45604 مورخ 94/7/4 برای این دسته از دانشجویان با رعایت مفاد بخشنامه فوق‌الذکر بلامانع می‌باشد. این بخشنامه در تاریخ 94/12/2 به تأیید ریاست محترم دانشگاه رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته