دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 15:05
در گفت‌وگو با آنا؛

وحید شمسایی: طلسم ناکامی‌های فوتسال به پایان رسید/ بازیکنان تیم ملی برای قهرمانی می‌جنگند

سرمربی تیم تاسیسات دریایی‌ گفت: قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها‌ اتفاق خوشایندی برای ایران بود که البته این موفقیت مرهون زحمات کادر فنی و به خصوص بازیکنان بود.
کد خبر : 68707

وحید شمسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا گفت: «خداروشکر ناکامی 6 ساله فوتسال ایران به پایان رسید و همانطور که تیم تاسیسات دریایی در جام قهرمانی آسیا و بانوان فوتبالیست در آسیا خوش درخشیدند حالا این بار نوبت به تیم‌ملی فوتسال رسید تا سومین موفقیت برای فوتسال ایران رقم بخورد.»


وی افزود: «قهرمانی دوباره در ازبکستان اتفاق خوشایندی برای فوتسال ایران بود که البته این موفقیت مرهون زحمات کادر فنی و به خصوص بازیکنان بود اما نباید به قهرمانی در جام ملت ها بسنده کنیم چرا که در حال حاضر مهمترین مسابقه پیش رو برای فوتسال ایران جام جهانی است که 6 ماه دیگر برگزار می‌شود.»


سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی همچنین خاطر‌نشان کرد: «جام جهانی جولانگاه تیم‌های بزرگ است و باید فکرمان را جهانی کنیم. تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌ها با تیم‌هایی رقابت کرد که از نظر آمادگی فاصله بسیار زیادی داشت اما در جام‌ جهانی باید با تیم‌هایی مانند اسپانیا، ایتالیا و برزیل رقابت کنیم که همه این تیم‌ها از نظر توانایی و تاکتیک در سطح بسیار بالایی هستند بنابراین باید مقابل آنها خوب ظاهر شویم.»


شمسایی موفقیت تیم ملی فوتسال را در گرو لیگ برتر دانست و اظهار کرد: «اگر تیم ملی به این موفقیت رسید به طور حتم نتیجه لیگ پویای ماست. خوشبختانه بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که برای قهرمانی می‌جنگند و بسیار قدرتمند هستند. امیدوارم که در جام جهانی هم خوب ظاهر شوند و در رقابت با تیم‌های مطرح دنیا نمایش قابل قبولی ارائه دهند.»


وی همچنین در پایان در مورد وضعیت زانویش پس از عمل جراحی عنوان کرد: «من هم اکنون در دوران نقاهت به سر می برم و هر روز کار فیزیوتراپی انجام می دهم. خوشبختانه تا چند روز دیگر دویدن سبک را انجام می دهم اما هنوز وضعیتم مشخص نیست و نمی دانم در آینده می توانم دوباره فوتسال را ادامه دهم یا خیر.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب