دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 14:09
پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو

علی‌نژاد: کسانی که اعتراض کردند از دایره انصاف خارج شدند

رئیس فدراسیون ووشو ایران با بیان اینکه انتخابات این فدراسیون در فضایی کاملا سالم برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که به انتخابات اعتراض دارند از دایره انصاف خارج شده‌اند.
کد خبر : 6867

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی علی‌نژاد پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو،اظهار کرد: مجمع انتخاباتی ووشو صبح امروز با حضور 41 نفر برگزار شد و در نهایت این انتخابات با انصراف 11 نفر از کاندیداها با پنج کاندیدا برگزار شد.
وی در خصوص اعتراض برخی کاندیداها در خصوص اعتماد اعضای مجمع به وی و رای آنان گفت: اعتماد اعضا مجمع به من قابل پیش بینی بود چرا که ما همگی یک خانواده هستیم و همچون اعضای یک خانواده در کنار هم کار کردیم و از این همکاری راضی بودیم.
رئیس فدراسیون ووشو اضافه کرد: رای مجمع وظیفه من را سخت‌تر می کند و از سوی دیگر انگیزه برای تلاش بیشتر را ایجاد می‌کند.
وی درخصوص انتخابات برخی هیات‌ها نیز گفت: من در انتخاب هیات‌ها یک رای دارم و برخی روسای هیات‌ها را نیز تا زمان انتخابات نمی‌شناختم.
علی نژاد گفت: چه کسی از حمیدرضا سیفی و شهربانو منصوریان برای حضور در انتخابات به عنوان نماینده ورزشکاران لایق‌تر است. در حوزه مربی‌گری آیا بهتر از حسین اوجاقی در ایران پیدا می‌شود. ضمن اینکه پور غلامی نماینده داوران نیز یکی از برترین داوران کشور است و تنها نماینده غیر چینی است که دان 8 فنی دارد.
وی خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که اعتراض داشتند کم لطفی کردند و همانطور که نصراله سجادی گفت، آنان از دایره انصاف خارج شده اند.
علی نژاد اضافه کرد: پیشنهاد من به دوستان این است که اگر شرایط رقابت را ندارند در جریان انتخابات شرکت نکنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته