دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 13:18
به مناسبت روز فوتبال زنان و با همکاری فیفا

فستیوال فوتبال زنان برگزار می‌شود

به مناسبت "روز فوتبال زنان"، نخستین فستیوال فوتبال زنان در رده سنی زیر 12 سال با همکاری فیفا و AFC برگزار می‌شود.
کد خبر : 6863

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فستیوال فوتبال زنان روز شنبه 16 اسفند ماه با حضور 60 فوتبالیست دانش‌آموز در رده سنی زیر 12 سال در قالب هفت ایستگاه تحت عنوان مهارت‌های فوتبال و سه ایستگاه تحت عنوان سلامت، تغذیه و ... در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. در هر ایستگاه دختران فوتبالیست مهارت‌های فوتبال یعنی پاس، دریبل زدن، شوت و ... را به نمایش خواهند گذاشت.


از آنجا که فیفا و AFC روز 16 اسفند ماه را تحت عنوان "روز فوتبال زنان" نامگذاری شده است این فستیوال به صورت بین‌المللی و در تمام دنیا در این رده سنی برگزار خواهد شد.


این فستیوال با شعار گرامیداشت "روز فوتبال زنان" و با هدف توسعه فوتبال زنان در آسیا به صورت سمبلیک روز شنبه ساعت 9:30 با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون و خانم دکتر عرب عامری نایب رییس فوتبال بانوان و جمعی از بازیکنان مطرح و سرشناس فوتبال کشورمان در کمپ تیم ملی برگزار خواهد شد.


همچنین همزمان با برگزاری این فستیوال سه کارگاه آموزشی، مبارزه با دوپینگ، کارگاه احیای قلبی ریوی در فوتبال و کارگاه تغذیه در فوتبال و چند بنر در خصوص مبارزه با دوپینگ، کمپین مبارزه با ابولا و دو کارگاه 11+ جهت پیشگیری از آسیب و تمرینات لازم برای نحوه گرم کردن بازیکنان فوتبال در حاشیه این فستیوال برای مربیان و داوران دایر خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: AFC فوتبال بانوان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته