دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 09:08

تالوکاران خراسانی دست پر از نجف‌آباد برگشتند

دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد نجف‌آباد در جریان است، در بخش تالو با معرفی قهرمانان سبک‌های دهگانه این ورزش زیبا به پایان رسید. 
کد خبر : 68587

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، در مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی که با شرکت ووشوکارانی از واحدهای سراسر کشور به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد، قهرمانان فرم‌های دهگانه بخش تالو رشته ووشو معرفی شدند.


علی اسفندیاری رئیس انجمن ورزش ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا، نتایج مسابقات ووشو در بخش تالو را تشریح کرد.



در فرم چانگ چوان بهروز بخشی‌زاده از واحد علوم و تحقیقات تهران با کسب امتیاز ۹. ۴۳، سامان احمدی از استان فارس با کسب امتیاز ۹. ۱۸ و محمدرضا رامشگر از استان هرمزگان با کسب امتیاز ۸. ۹ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این فرم را به دست آوردند.


در فرم دائوشو امیرمحمد رضایی از استان خراسان رضوی با کسب امتیاز ۹. ۵، سامان احمدی از استان فارس با کسب امتیاز۹. ۴۱ و محمدرضا رامشگر از استان هرمزگان با کسب امتیاز ۹. ۳۴ برسکوی اول تا سوم این فرم ایستادند.


در فرم گوئن شو، امیر محمدرضایی از خراسان رضوی با امتیاز ۹. ۴۳ مقام اول، محمدرضا هندیجانی از خوزستان با امتیاز ۸. ۸۷ مقام دوم و حمیدرضا رستم بیگی از خوزستان با امتیاز ۸. ۴۲ موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.



در فرم چیانگ شو، رضا خلف‌زاده از خوزستان با امتیاز ۹. ۵۷ مقام اول این فرم را بدست آورد و بهروز بخشی‌زاده از واحد علوم و تحقیقات تهران با امتیاز ۹. ۴۹ در این فرم بر سکوی دوم ایستاد. در این فرم مقام سوم معرفی نشد.


در فرم جین شو، فقط تالوکار خوزستانی موفق به دریافت تاییدیه‌های فنی داوران شد و مقام اول این سبک را با کسب امتیاز ۹. ۴۸ بدست آورد. در این فرم مقام دوم و سوم معرفی نشد.


در فرم نن چوان، طاهر قاسمی از هرمزگان با کسب امتیاز ۹. ۶۱ مقام اول، مهدی مرادپور از استان چهارمحال و بختیاری با کسب امتیاز ۷. ۹ مقام دوم و رامین زیاد از استان همدان با کسب امتیاز ۵ به مقام سومی این فرم بسنده کرد.


در فرم نن گوئن، سید علی حسینی هاشمی از استان خراسان رضوی با امتیاز ۸. ۴۸ و مهدی مرادپور از استان چهارمحال و بختیاری با امتیاز ۸. ۲ به ترتیب مقام اول و دوم این فرم را به دست آوردند. در این فرم مقام سوم معرفی نشد.


در فرم نن دائو، طاهر قاسمی از هرمزگان با امتیاز ۹. ۶۱ و سید علی حسینی هاشمی از خراسان رضوی با امتیاز ۸. ۱۶ به ترتیب مقام اول و دوم این فرم را به دست آوردند. در این فرم هم مقام سوم معرفی نشد.



در فرم تای چی، جین علی وطن خواه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران با امتیاز ۹. ۴۹، احسان حسنی از دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با امتیاز ۹. ۱۵ و ایمان پورنوروز از دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با امتیاز ۸. ۲ به ترتیب گردن آویز طلا، نقره و برنز را دریافت کردند.


در فرم تای چی چوان، هم علی وطن خواه از علوم و تحقیقات با امتیاز ۹. ۵۱، احسان حسنی از فارس با امتیاز ۸. ۹۷ و ایمان‌پور نوروز از دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با امتیاز ۸. ۰۳ به ترتیب صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب