دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1394 - 22:11
به همت حوزه پژوهش و فناوری و با حضور 60 نفر

کارگاه عصاره و اسانس‌گیری ازگیاهان داروئی در واحدگرگان برگزار شد

کارگاه آموزشی عصاره‌گیری و اسانس‌گیری از گیاهان داروئی ویژه استادان، کارشناسان و مدیران آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضو دکتر کامکار جایمند در گرگان برگزار شد.
کد خبر : 68586

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان با حضور دکتر کامکار جایمند عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و جمعی از کارشناسان، استادان و مدیران آزمایشگاه‌های واحد ها و مراکز دانشگاه آزاداسلامی از سراسر کشور کارگاه آموزشی عصاره‌گیری و اسانس‌گیری از گیاهان داروئی در سالن اندیشه و آزمایشگاه مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.



در مراسم افتتاحیه این کارگاه دکتر مازیار احمدی گلسفیدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، ضمن تشکر از مسؤولین ساها در سازمان مرکزی به جهت حمایت از برگزاری چنین کارگاه‌هایی گفت: برای اولین بار است که دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌گیری از توانمندی واحد‌های دانشگاهی موفق به برگزاری کارگاه‌های عملیاتی به منظور ارتقاء توانمندی کارشناسان و استادان گردیده است و امیدواریم در بستر فراهم شده، دانشگاه هرچه سریعتر به اهداف بلند مدت آن در ارایه خدمات مطلوب به جامعه و مراکز علمی و تخصصی کشور برسد.



دکتر گلسفیدی فعالیت‌های ساها را در استان گلستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: چاپ و نشر کتابچه خدمات آزمایشگاهی استان و آموزش کارشناسان و استادان به همراه به روز رسانی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها زمینه فعالیت برای کسب درآمدهای غیر شهریه ای را در این استان فراهم کرده است.


کارگاه دو روزه عصاره‌‌گیری و اسانس‌گیری از گیاهان داروئی در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 60 نفر از علاقمندان از سراسر کشور در دو بخش تئوری و عملی به همت حوزه پژوهش و فناوری واحد گرگان برگزار شد..



در حاشیه برگزاری این کارگاه، شرکت کنندگان از پارک جنگلی النگدره گرگان و روستای تاریخی توریستی زیارت بازدید نمودند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته