دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1394 - 16:32

حسین عبدی: صحبتی در مورد تمدید قرارداد برانکو نشده است/ مشکلات مالی هنوز حل نشدi

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس یک زمانی ورزشگاه اختصاصی خودش را داشته باشد و هوادار مطمئن باشد پول بلیتش به باشگاه کمک می کند، آن موقع ۱۰۰ هزار نفر برای تماشای مسابقات می آیند.
کد خبر : 68569

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، حسین عبدی در نشست خبری بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «در جلسه امروز بیشتر درباره مشکلات مالی و مشکلات عدیده ای که با آن دست به گریبان هستیم، بود. ما دنبال راهکارهایی هستیم تا خود را از مسائل مالی و حقوقی خلاص کنیم.»


وی افزود: «مسئله دیگر، موضوع تیم‌های پایه و آکادمی بود. همچنین طرح استعدادیابی هم در جلسه امروز مطرح شد و من گزارش کاملی را به همراه یک ویدئو کلیپ در اختیار هیات مدیره قرار دادم.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور بنگستون در کمیته انضباطی باشگاه، افزود: «یک کارت قرمزی گرفته شده بود و برای این جریان هر بازیکن دیگری هم باشد، به کمیته انضباطی می‌آید تا بررسی شود. باشگاه نمی‌تواند بی‌تفاوت از کنار هر چیزی رد شود. شاید بازیکنان مقصر هم نباشند ولی کمیته انضباطی وظیفه دارد به مسائل رسیدگی کند.»


عبدی در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد برانکو گفت: «هنوز بحثی در هیات مدیره در این باره صورت نگرفته است. این تصور در روزنامه‌ها بود که بخواهند در هیات مدیره بحث کنند. هنوز دستورکاری هم نبود که بخواهیم حرف بزنیم. مسائلی که در بعضی روزنامه‌ها اعلام می‌شود، حدس و گمانه‌زنی است ولی تا آنجا این گمانه‌زنی‌ها را تحمل می‌کنیم که استرس و حاشیه‌ای به تیم وارد نشود.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا مشکلات مالی این تیم با وجود اسپانسر حل شده است، بیان کرد: «ما واقعا از لحاظ خیلی مسائل از جمله مسائل حقوقی در فشار هستیم. مسائل مالی هم همین‌طور. شائبه‌ای پیش آمده است که چون پرسپولیس اسپانسر دارد، از لحاظ مالی بی‌نیاز است که واقعا این‌طور نیست. ما مشکلات زیادی از گذشته داریم. این تصور نباید باشد که همه چیز حل شده است. مشکلات را داریم در زمان خاص خودش حل می کنیم. درگیری‌های دوره‌های گذشته و فعلی به ما فشار می‌آورد.»


عبدی درباره انتقادها درباره رایگان شدن مسابقات پرسپولیس تصریح کرد: «بعضی از سیاست‌ها برای این است که باشگاه قوی‌تری داشته باشیم. این موضوع به معنای این نیست که پول بلیت‌ها را ندهیم. با تعامل سازمان لیگ هزینه بلیت‌ها را پرداخت کردیم. اگر استادیوم‌ها خالی باشد، فوتبال دیگر هیجان ندارد. برای همین ما صلاحدید باشگاه خودمان را داریم. همه بدانند اگر پرسپولیس یک زمانی ورزشگاه اختصاصی خودش را داشته باشد و هوادار مطمئن باشد پول بلیتش به باشگاه کمک می‌کند، آن موقع ۱۰۰ هزار نفر برای تماشای مسابقات می‌آیند.»


وی همچنین در خصوص اینکه گفته شده بود داوری به سمت پرسپولیس غش کرده است، گفت: «من به همه احترام می‌گذارم. کسی انگشت اشاره به سمت پرسپولیس نگرفته است. خواسته همه این است که عدالت و کم اشتباه بودن در داوری لحاظ شود. طبق آمار ما درصد بالایی از اشتباهات سهوی داوری متضرر شده‌ایم ولی درباره مسائلی که عنوان می‌شود، شخصی است و باشگاه ما به این مسائل توجهی ندارد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب