دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پانزدهم اسفندماه افتتاح می شود

نمایشگاه نقاشی بارقه‌های بیابانی در نگارخانه سعدآباد

نمایشگاه نقاشی آرش شیرین‌باب ساعت 16 روز جمعه پانزدهم اسفندماه در نگارخانه سعدآباد افتتاح می‌شود.
کد خبر : 6853

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه سعدآباد، در این نمایشگاه 20 اثر نقاشی رنگ و روغن از هنرمند کرمانی آرش شیرین‌باب با تکنیک رنگ و روغن روی بوم از 15 اسفندماه به‌مدت ده روز در نگارخانه ی سعدآباد به نمایش علاقمندان گذاشته می شود.


آرش شیرین باب هنرمند اهل کرمان و عضو بنیاد ملی نخبگان ایران در زمینه هنر و دانش آموخته ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه تهران و ارشد مدیریت بازرگانی در شاخه هنر و دیزاین از دانشگاه هنر کالفرنیا است. او نقاشی را از کودکی نزد اساتیدی همچون استاد محمد امام و استاد ناصر عرب پور آموخت. وی خط ثلث را نزد استاد عبدالرضا حسینی گرکانی و خط کوفی را نزد استاد سید محمد وحید موسوی جزایری آموخته و آثار ارزشمند خوشنویسی ،خط- نقاشی و شعرنقاشی را خلق کرده است.


این هنرمند در بیش از 50 نمایشگاه گروهی و 10 نمایشگاه انفرادی در کشورهای مختلف شرکت داشته و جوایز متعدد بین المللی را از آن خود کرده است.


علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از 15 تا 25 اسفندماه همه روزه از ساعت 9 الی 17 به نشانی تجریش میدان دربند جنب ورودی مجموعه تاریخی سعدآباد ،نگارخانه سعدآباد مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه نقاشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته