دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1394 - 14:09

واحد نجف‌آباد، میزبان دومین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی/ آغاز رقابت‌ها

دومین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد آغاز شد. 
کد خبر : 68485

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، بیش از ۱۵۰ دانشجوی ووشوکار در قالب ۲۶ تیم در دو بخش ساندا و تالو دردومین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با هم به رقابت می‌پردازند.


علی اسفندیاری، رئیس انجمن ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی در باره این دوره از مسابقات به خبرنگار آنا گفت: «نخستین دوره مسابقات قهرمان ووشوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته به میزبانی واحد نجف‌آباد برگزار شد و امسال برای دومین بار با استقبال چشمگیر دانشجویان در حال برگزاری است.»


وی در باره استقبال دانشجویان از این دوره از رقابت‌ها افزود: «به دلیل امکان حضور در مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۷ و مسابقات دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۸، از این دوره از مسابقات استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است»



مسئول برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در باره سطح کیفی مسابقات خاطر نشان کرد: «این دوره از مسابقات نسبت به سال قبل از سطح کیفی بالا تری برخوردار است. بیشتر کسانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو که ماه گذشته در استان قم برگزار شد، در این دوره از مسابقات نیزحاضر هستند و این به بهبود سطح کیفی مسابقات کمک زیادی کرده است.»


وی در خصوص امتیازات در نظر گرفته شده برای نفرات برگزیده اظهار کرد: «علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات بر‌تر، افرادی که بتوانند توانایی‌های فردی و فنی خود را در سطح قابل قبولی ارائه دهند به تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی برای مسابقات سال آینده دعوت خواهند شد. همچنین نفرات بر‌تر می‌توانند از تسهیلات دانشگاه در بخش شهریه استفاده کنند.»


این دوره از مسابقات تا فردا سوم اسفند ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته