دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سه همایش ملی تا پایان سال ۹۴ در واحد اهواز برگزار می‌شود

سه همایش ملی «روان‌شناسی و خانواده»، «چالش‌های امنیت و سلامت در محصولات کشاورزی و آبزی پروری» و «اطلاعات و ارتباطات مردم و جامعه» تا پایان امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر : 68472

معاون پژوهش و فناوری واحد اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «همایش ملی روان‌شناسی و خانواده ۲۷ و ۲۸ بهمن گذشته در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی برگزار شد. در این همایش ۲۲۰ مقاله دریافت شد که ۸۸ مقاله به صورت پوستر و ۱۵ مقاله به صورت سخنرانی پذیرفته شدند. در کنار این همایش نیز کارگاه زوج درمانی با حضور دکتر محمدی خانجانی برگزار شد.»


دکتر فرید جمالی افزود: «همایش دوم درباره چالش‌های امنیت و سلامت در محصولات کشاورزی و آبزی پروری است که پنجم اسفند برگزار خواهد شد. در این همایش ۱۵۰ مقاله دریافت شده که ۱۰مقاله آن به صورت سخنرانی و ۷۰ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده‌اند. این همایش از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اهواز برنامه ریزی شده است.»


وی گفت:‌ «همایش سوم درباره اطلاعات و ارتباطات مردم و جامعه است که ۱۱ و۱۲ اسفند جاری برگزار خواهد شد. در این همایش نیز از ۸۰ مقاله دریافت شده ۱۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده‌اند. همزمان با برگزاری این همایش کارگاه «کاربرد اطلاعات سیستم‌های جغرافیایی در کتابخانه‌ها برگزار» می‌شود.


جمالی اظهار کرد:‌ «یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها تولید و انتقال دانش است که واحد اهواز با برگزاری این گونه همایش‌ها امیدوار است بتواند سهم کوچکی در تولید و پیشرفت علم داشته باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته