دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1394 - 13:40

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی فرماندهی انتظامی منطقه تربت‌حیدریه با دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی با حضور دکتر محمدعلی علیزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، و نمایندگان فرماندهی انتظامی منطقه تربت‌حیدریه منعقد شد.
کد خبر : 68262

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه نیروی انتظامی شهرستان در چهار ماده و ۱۶ بند با اهداف ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی دانشجویان و شهروندان و توسعه مبانی نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه از طریق همکاری در موضوعات مرتبط با کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و همکاری در پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی صورت می‌گیرد.


در مقدمه این تفاهم‌نامه آمده است: علی‌رغم تاریخچه بسیار اندک مطالعات مربوط به حوزه امنیت، خود امنیت به‌عنوان یک مساله اساسی اجتماعی قدمتی به‌اندازه تاریخ بشریت دارد. با توجه به این موضوع و نیز نقش اساسی پلیس به‌عنوان تأمین‌کننده امنیت فردی و اجتماعی که فقدان امنیت در هریک از ابعاد آن، چه در سطح فردی و چه در سطح اجتماعی مسائل عمده‌ای را پدید خواهد آورد، بدون وجود امنیت لازم هیچ برنامه‌ای در کشور قابل‌ اجرا نیست. شکوفایی اقتصادی کشور، سرمایه‌گذاری، طرح‌ریزی برای توسعه و هرگونه فعالیتی که نیاز به زمینه آرام و مطمئن در زمره اهداف، منابع و ارزش‌های اصولی پایدار جامعه است، امنیت از شرایط لازم توسعه همه‌جانبه در هر کشوری به شمار می‌رود که استقرار آن در جامعه رابطه تنگاتنگی با قانون دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته