دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1394 - 11:33
در گفت‌و‌گو با آنا

سیاوش بختیاری‌زاده: گلایه هواداران اهوازی از منصوریان به دو سال پیش برمی‌گردد/ قرارداد همه بازیکنان جوان ما 265 میلیون است

سرمربی استقلال اهواز گفت: افسوس 8-9 هفته‌ای که در استقلال نبودم را می‌خورم، چون اگر در آن هفته‌ها 4-5 امتیاز کسب می‌کردیم الان وضعیت بهتری نسبت داشتیم.
کد خبر : 68254

سیاوش بختیاری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با بازی روز گذشته این تیم مقابل نفت تهران که منجر به شکست این تیم شد گفت: «روز گذشته بازی خوبی را مقابل تیم نفت انجام دادیم. از همه بچه‌های تیمم راضی هستم چون هیچ چیز کم نگذاشتند و نهایت تلاش خودشان را کردند. نفتی‌ها در شروع ضربات مجدد بسیار خوب و باتجربه عمل کردند و از این تاکتیک خودشان هم نتیجه گرفتند.»


وی ادامه داد: «تیم نفت سابقه بازی‌های آسیایی دارد ولی با این حال جوانان ما این تیم را تحت فشار قرار دادند و حملات خوبی روی دروازه آنها ایجاد کردند. یادمان نرود که تیم ما فقط دو بازیکن باتجربه مثل کلاه‌کج و مکی شریفی دارد و همه بازیکنان ما بچه‌های جوان استان هستند که مجموع قرارداد آنها 265 میلیون تومان است.»


بختیاری‌زاده در مورد مسائل حاشیه‌های بازی و توهین تماشاگران اهوازی به علیرضا منصوریان بیان کرد: «علت اینکه تماشگران اهوازی به منصوریان توهین کردند به دو سال پیش برمی‌گردد و من نمی‌خواهم این موضوع را بیشتر باز کنم اما مطمئن هستم که منصوریان ناخواسته آن حرف‌ها را مطرح کرد و مردم اهواز هم این مربی جوان فوتبال را دوست دارند. البته در این مورد از مسئولان نفت تهران گله دارم که گفتند ما هیچ کاری برای ساکت کردن تماشاگران انجام ندادیم، در حالی که من و ابراهیم تهامی بین دو نیمه با تماشاگران صحبت کردیم تا آنها را راضی کنیم که دست از فحاشی بردارند.»


سرمربی استقلال اهواز در خصوص شانس ماندن این تیم در لیگ افزود: «شاید اکثر کارشناسان از الان استقلال اهواز را به عنوان یکی از تیم‌های سقوط کننده بدانند ولی من هنوز امید زیادی به این تیم دارم. افسوس 8-9 هفته‌ای که در استقلال نبودم را می‌خورم، چون اگر در آن هفته‌ها 4-5 امتیاز کسب می‌کردیم الان وضعیت بهتری نسبت داشتیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب