دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1394 - 11:10

پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛ جدال تیم‌ها برای صعود به مرحله نیمه نهایی

در حساس‌‌ترین دیدارهای مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تیم‌های پیکان و ثامن الحجج برای صعود به نیمه نهایی به ترتیب باید با متین و شهرداری تبریز روبرو شوند.
کد خبر : 68244

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار سوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با دو دیدار پیگیری خواهد شد.


تیم پیکان در خانه والیبال به مصاف تیم متین ورامین می رود تا برنده این دیدار حریف شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی شود.


شاگردان پیمان اکبری در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف مقابل متین ورامین به سختی پیروز میدان شد اما در بازی برگشت سه بر صفر مغلوب این تیم گشت و حالا برای صعود به مرحله بعد نیاز به یک برد دیگر دارد.


پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال است و بازی فردا مقابل تیم متین ورامین برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. این تیم باید به گونه‌ای عمل کند که در سه ست متوالی مقابل متین به پیروزی برسد تا به مرحله نهایی پلی آف صعود کند. بازیکنان پیکان به دنبال جبران شکست دیدار برگشت هستند و در این دیدار تنها به پیروزی فکر می کنند.این بازی به طور حتم یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر والیبال خواهد بود.


همچنین از دیگر رقابت های این هفته، دو تیم ثامن الحجج و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم ثامن در دیدار رفت مرحله نخست مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید اما در دیدار برگشت مغلوب این تیم شد تا کار به بازی سوم کشیده شود. در این دیدار تیم ثامن الحجج به دنبال جبران شکست و صعود به مرحله نیمه‌نهایی است. شهرداری تبریز سابقه شکست میزان در مشهد را در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر امسال دارد و می‌تواند از این تجربه در این دیدار حساس نیز استفاده کند. فاتح این جدال باید حریف تیم صدرنشین بانک سرمایه شود و قطعا کار سختی پیش رو خواهد داشت.


برنامه دو دیدار سوم مرحله نخست پلی آف به شرح زیر است:


مشهد، ساعت 17: سالن مهران


ثامن الحجج خراسان – شهرداری تبریز


تهران، ساعت 17: خانه والیبال


پیکان تهران – متین صالحین ورامین


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته