دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ناظم‌الشریعه: به شکست ازبکستان اندیشیده ایم/ ستاره های فوتسال را دراختیارداریم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: این پیروزی را به مردم ایران و مربیانی که این بازیکنان را پرورش دادند تقدیم می کنم.
کد خبر : 68176

به گزارش خبرنگارورزشی آنا، محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی 13بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ویتنام در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ازبکستان گفت: «این برد وظیفه‌ای بود که آن را انجام دادیم. امیدوارم در دیدار فینال هم بازی درخشانی را مثل امروز به نمایش بگذاریم و نتیجه‌ای خوب بگیریم. روز یکشنبه سالن مملو از تماشاگران ازبکستانی خواهد بود که کار ما را سخت می‌کنند. اصلاً یکی از دلایل اینکه ازبکستان به فینال راه یافت، حمایت همین تماشاگران بود.»


سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به بازیکنان حاضر در تیم ملی گفت: «ما جمعی از ستاره‌های بزرگ فوتسال ایران را در اختیار داریم که حاصل تلاش تمامی مربیان هستند. بازیکنان تمام نکات لازم را در زمین اجرا می‌کنند و امیدواریم در بازی فینال هم این موضوع وجود داشته باشد. این موقعیت را در ابتدا به مردم خوب میهنم و سپس به تمام مربیانی که این بازیکنان شاگردشان هستند، تقدیم می‌کنم. امیدوارم با پیروزی در دیدار فینال بتوانیم با جام قهرمانی به ایران بازگردیم.»


وی در درمورد مصدومیت کشاورز گفت: «با تلاش‌های دوران، بدنساز تیم او هم‌اکنون شرایط بازی پیدا کرده و در این دیدار هم برای دقایقی به میدان رفت و توانست دو گل زیبا به ثمر برساند. امیدوارمی در دیدار فینال هم از تجربه کاپیتانمان استفاده کنیم.»


ناظم‌الشریعه در واکنش به این مسئله که تیم ملی فوتسال تدابیر لازم را برای تقابل با ازبکستان اندیشیده است، اظهارداشت: «صددرصد این‌طور است. بچه‌های ما ستاره‌های بزرگی هستند و ستارگان کل سال‌های فوتسال ایران اینجا جمع شده‌اند که مهم‌ترین شاخصه آنها نیز صداقت است، صداقتی سرلوحه کارشان قرار داده‌اند. بازیکنان تیم ملی بازی زیبایی انجام می‌دهند و با اجرای تمام تاکتیک‌ها به فینال رسیدند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته