دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 11:55
در جلسه مشترک با هیات رئیسه واحد گرمسار

موسوی: فعالیت‌های دانشگاه آزاد در دیار کویر قابل تحسین و مایه خوشحالی است

دکتر موسوی در جلسه مشترک هیات رئیسه واحد گرمسار با رئیس واحد یادگار امام(ره) گفت: پشتکار و فعالیت های شما در این دیار کویر قابل تحسین، تمجید، تعظیم و مایه سرور و خوشحالی است.
کد خبر : 6816

به گزارش خبرنگار آنا،حجت الاسلام دکتر سید فرج الله موسوی در جلسه مشترک با هیات رئیسه واحد گرمسار اظهار کرد: افراد زیادی برای دانشگاه آزاد اسلامی زحمت کشیده و کار انقلابی انجام داده اند تا این دانشگاه به یک درخت تنومند، گسترده و سترگ تبدیل شده و اکنون سایه این دانشگاه بر بیش از 400 شهر کشور گسترش یافته و بدون اینکه یک ریال بار مالی بر بودجه کشور تحمیل کند 50 درصد بار علمی دانشگاه ها بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی با توجه به اینکه مکتب اسلام؛ مکتب علم، آگاهی و آگاهی بخشی است، افزود: انسان اگر بخواهد زیر بار هیچ ظلم ستمی نرود باید علم و آگاهی کسب کند.








میرساردو: شاهد یک حرکت بسیار پیش رونده و متعالی در دانشگاه آزاد اسلامی بویژه در دو سال اخیر هستیم و ما همه باید به عنوان اعضای این مجموعه با تمام توان و به خوبی در جهت حفظ و ارتقای علمی، فرهنگی و آموزشی دانشگاه گام برداشته و تلاش کنیم

موسوی گفت: به برکت نیت پاک امام(ره) و تایید و کمک مالی ایشان که به بدنه دانشگاه تزریق شد، دانشگاه آزاد اسلامی در ظرف 32 سال 5800000 فارغ التحصیل داشته و اکنون دانشگاه دارای 1700000 نفر دانشجوی شاغل و 56000 نفر استاد تمام وقت و چندهزار میلیون مترمربع فضای آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کتابخانه و تحقیقاتی است.


رئیس واحد یادگار امام(ره) حمایت های آیت الله هاشمی را یادآور شد و افزود: دست محبت، لطف، حمایت و مدیریت آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره بر سر دانشگاه بوده و همواره دانشگاه را حمایت کرده است.


موسوی با یادآوری سی سال مدیریت مدبرانه دکتر جاسبی افزود: باید شاکر این همه اتحاد، همدلی، هماهنگی، انسجام و برکات در دانشگاه باشیم و برکات و افتخارات دانشگاه مدیون زحمات و تلاش های انقلابی و جهادی مدیران این دانشگاه از ابتدا تاکنون بوده است و همه ما وظیفه داریم با مدیریت جهادی و انقلابی در راستای اهداف، برنامه ها وسیاست های دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.


رئیس واحد گرمسار هم با تقدیر از حضور ارزشمند و مغتنم دکتر سید فرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام(ره) در جمع دانشگاهیان واحد گرمسار گفت: هدف ما استفاده از پتانسیل ها، قابلیت ها وهمکاری های علمی، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی سایر واحد ها است وهم واحد یادگار امام(ره) هم واحد گرمسار دارای پتانسیل ها و امکانات بالقوه ای هستند که زمینه های همکاری های دوجانبه در این دو واحد فراهم شده است.


دکتر طاهره میرساردو افزود: باید تلاش کنیم با تمام توان و اخلاص در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی باشیم چرا که دانشگاه آزاد اسلامی توانسته به عنوان یک بازوی قوی برای جمهوری اسلامی عمل کند و نیمی از بار علمی کشور را به دوش گیرد.


رئیس واحد گرمسار گفت: در زمانی که دانشگاه های ایران منحصر به دانشگاه های دولتی بود و امکان تحصیل بسیاری از جوانان در دانشگاه های دولتی فراهم نبود، دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت و بسیاری از جوانان مشتاق تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل شدند و از خروج بسیاری از سرمایه های کشور نیز جلوگیری شد.


وی افزود: شاهد یک حرکت بسیار پیش رونده و متعالی در دانشگاه آزاد اسلامی بویژه در دو سال اخیر هستیم و ما همه باید به عنوان اعضای این مجموعه با تمام توان و به خوبی در جهت حفظ و ارتقای علمی، فرهنگی و آموزشی دانشگاه گام برداشته و تلاش کنیم.


دراین جلسه معاونین واحد گرمسار گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته