دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه خودروی اصفهان در یک نگاه/ هوندا و بی‌ام‌دبلیو در ایران

دوازدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان در حالی پایان می‌یابد که خودروسازانی مانند بی‌ام‌دبلیو و هوندا خودروهای جدید خود را به این نمایشگاه فرستاده بودند.
کد خبر : 68151

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، دوازدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان از 28 بهمن تا یکم اسفند در فضایی به مساحت 10هزار متر مربع برگزار شد و در این نمایشگاه برندهای مطرح جهانی با خودروهای جدید سال 2016 حضور داشتند.


این اولین بار است که شرکت آلمانی بی‌ام‌دبلیو در یک نمایشگاه ایرانی حضور پیدا می‌کند و این حضور با همکاری واردکننده محصولات این شرکت به ایران عملی شده است.


مدل‌‌های سال جدید میلادی Z4 و X1 بی‌ام‌دبلیو در این نمایشگاه رونمایی شد تا ایرانی‌ها بتوانند به سرعت، خودروهای روز جهان را در یک نمایشگاه داخلی ببینند.


شرکت هوندا نیز از دیگر خودروسازانی بود که با محصولی لوکس با نام «اودیسه» در این نمایشگاه حضور داشت که البته این خودرو چند هفته پیش برای اولین بار در کرمان رونمایی شده بود.


هوندا اودیسه یک خودرو چندمنظوره (MPV) است و از یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۷۳ اسب‌بخاری بهره می‌برد که انتقال قدرت آن به عهده گیربکس CVT اتوماتیک است.


مصرف سوخت ترکیبی این ون لوکس ۷٫۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و دارای امکانات فراوانی مانند ۸ ایربگ، پکیج کرومی، فرمان برقی، کیلس، درب برقی، سنسور پارک دنده عقب و محل اتصال صندلی کودک (ISOFIX) است و قیمت این خودرو در ایران بین 240 تا 250 میلیون تومان تعیین شده است.


هوندا علاوه بر اودیسه، سدان شهری «سیتی» را با موتور 118 اسب‌بخاری و قیمتی در محدوده 110 تا 130 میلیون تومان معرفی کرده است.


برندهای دیگری مانند ام‌جی، گریت‌وال، ام وی‌ام، سوبارو، مزدا، هیوندای، بی‌وای‌دی، جک، لیفان، سانگ‌یانگ، میتسوبیشی و رنو که اغلب آنها در نمایشگاه‌های پیشین ایران نیز حضور داشتند، در نمایشگاه خودروی اصفهان حضور دارند.


شرکت‌های خودروسازان راین، شرکت کرمان‌موتور، آرین‌موتور، شرکت صنایع مدیا‌موتورز کیش، رامک‌خودرو، سیف‌خودرو، شرکت توسعه خدماتی بازرگانی نگین خودرو ایرسا، بهمن‌موتور، آسان‌موتور، مدیران‌خودرو، پرشیا‌خودرو، شرکت خودروسازی کارمانیا و شرکت گلرنگ موتور فامیلی در این نمایشگاه به عرضه خودروهای وارداتی و تولیدی خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته