دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1394 - 09:43
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد

کریمی اصفهانی: کاندیداها برای کسب قدرت جایگاه دیگران را از بین نبرند

یک فعال سیاسی گفت:‌ کاندیداها باید شعارهایی بدهند که توان اجرای آن را داشته باشند نه اینکه شعارهایی را بدهند و بعد از ورودشان به مجلس، همه چیز را فراموش کنند.
کد خبر : 68130

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ضرورت شرکت در انتخابات اظهار کرد: بالاخره هر کشور درباره کارهای ملی و بزرگ که می‌تواند برگ جدیدی را در تاریخ سیاسی آن کشور ایجاد کند، نیاز به اقتدار دارد و نیز به پشتیبانی و حمایت مردم نیاز دارد.


وی ادامه داد: ما نباید با اقداماتی که انجام می‌دهیم این حمایت و پشتیبانی را از خودمان دور کنیم که اگر دور کنیم کار برایمان سخت‌تر از قبل می‌شود.


این فعال سیاسی اضافه کرد: کاندیداها باید شعارهایی بدهند که توان اجرای آن را داشته باشد نه اینکه شعارهایی را بدهند و بعد از ورودشان به مجلس، همه چیز را فراموش کنند. این موضوع هم ربطی به جناح خاصی ندارد. ما باید ثابت کنیم که به نظام، کشورمان و مردم علاقه داریم.


کریمی اصفهانی تصریح کرد: باید دقت کنیم هرچقدر علاقه بیشتری به نظام داشته باشیم، حضورمان در انتخابات بیشتر خواهد شد.


وی افزود: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که به آسانی نباید این فرصت‌های طلایی انتخابات را از دست بدهیم.


کریمی اصفهان ادامه داد: ما باید حضور مردم را جدی بگیرم. درست است کسانی که پشت میز مذاکره می‌روند تدابیر خودشان را دارند، ولی به خاطر همین حضور مردم است که پای میز مذاکره می‌روند و می‌خواهند بهترین‌ها را برای ملت بیاورند.


دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان تاکید کرد: سرنوشت خیلی از موارد ما به انتخابات سالم و خوبی که باید به دست همین مردم و البته مجریان آن برگزار شود، گره خورده است. ما باید افرادی را وارد مجلس کنیم از جنس نظام و مردم باشند‌.


وی در پاسخ به این سوال که نامزدهای انتخاباتی باید چه نکاتی را در تبلیغات رعایت کنند، تصریح کرد: در دنیای انتخابات و قدرت حرف اول را تبلیغات می‌زند. نباید برای به‌دست آوردن قدرت به هر ابزاری متوسل شد.


کریمی اصفهانی تاکید کرد: کسانی که به کسب قدرت می‌اندیشند باید توجه کنند که جایگاه دیگران را از بین نبرند. همین موضوع باعث محکم شدن جایگاه خودشان می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته