دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1394 - 13:23
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال همچنان مسدود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش برف در محورهای استان‌های اردبیل و گلستان اشاره کرد و گفت: هم اکنون در اکثر محورهای استان‌های گیلان، گلستان و مازندران و همچنین دو محور استان خراسان شمالی بارش باران جریان دارد.
کد خبر : 68127

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضع جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور گرمی به بیله‌سوار در استان اردبیل و همچنین محور توسکستان به شاهرود در استان گلستان بارش برف جریان دارد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان، گلستان و مازندارن پرداخت و تصریح کرد:‌ در محورهای اسفراین به بجنورد و آشخانه به چمن‌بید در استان خراسان شمالی نیز بارش باران اعلام شده است.


این مقام راهور ناجا به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل عدم ایمنی کافی اشاره و بیان داشت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخودار هستند.


سرهنگ رحمانی با اشاره به زمان اعمال محدودیت در جاده چالوس و یک طرفه شدن این مسیر به سمت تهران طبق روال جمعه‌ها، گفت: با توجه به حجم ترافیک این محور و تشخیص پلیس راه محلی این محدودیت اعمال خواهد شد و نمی‌توان اکنون زمان دقیق یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران را اعلام کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت ترافیکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته