دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 11:30

تجلیل از ۱۱۵ دانش‌آموز ممتاز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

جشن تجلیل از 115 فرزند ممتاز اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه برگزار شد.
کد خبر : 6810

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشن عیدانه و تقدیر از دانش‌آموزان ممتاز اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور حجت السلام حسن قلی‌پور رئیس واحد، استادان، خانواده‌های اعضای هیئت علمی و کارکنان و فرزندان ممتاز برگزار شد.


در این مراسم از ۱۱۵ دانش آموز ممتاز کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در مقاطع ابتدایی، ‌راهنمایی، متوسطه و دانشجویان با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکر شد.


رئیس واحد بابل در این مراسم با توجه به عملکرد خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در زمینه ارتباط دانشگاه با خانواده، از خانواده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به پاس تعلیم و تربیت فرزندان خود برای ارتقاء فکری آنهاه قدردانی کرد.


حجت الاسلام حسن قلی پور موفقیت و پیشرفت فرزندان ممتاز کارکنان را در زمینه علمی و فرهنگی از خداوند متعال خواستار شد.


رئیس واحد بابل با تأکید بر اینکه تشویق و ترغیب فرزندان ممتاز از طریق بخشنامه سازمان مرکزی صورت می‌گیرد، افزود: هر ساله این جشن با حضور خانواده‌ها با برنامه‌های متنوع برای آنان در پایان اسفند برگزار می‌شود که این حرکت می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را بیشتر کند.


قلی‌پور گفت: با مدیریت دکتر میرزاده شکوفایی و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقاء علمی، پژوهشی و فرهنگی بیش از هر زمانی بیشتر به چشم می‌خورد، و قابل تقدر و تشکر است


در ادامه مراسم برنامه‌های شاد و متنوعی نظیر اجرای موسیقی محلی و سنتی، مسابقه حضوری، نمایش طنز و... از سوی هنرمندان صدا و سیمای مرکز تبرستان و مسابقه حضور برای دانش آموزان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته