دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افشین پیروانی: هیچ‌کس در هیچ جایگاهی نمی‌تواند برای تیم ملی شرط بگذارد

مدیر تیم ملی تاکید می‌کند به خاطر احترام به خودش و تیم ملی استعفا داده است.
کد خبر : 68079

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، افشین پیروانی می گوید نمی تواند برای تیم مل شرط و شروط بگذارد. او در این باره توضیح می دهد: «نه من، نه فرد دیگری در هر جایگاهی نمی تواند برای تیم ملی ایران شرط و شروط بگذارد. اگر ما استعفا دادیم به خاطر این بود که واقعا فشار وجود داشت. شاید بعضی ها فکر کنند در تیم ملی همه چیز خوب پیش می‌رود ولی واقعا این‌طور نیست. من استعفایم را روز 24 بهمن ماه به فدراسیون دادم. ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده ام.»
او در پاسخ به این سوال که مگر شما قرارداد داشتید که استعفا دادید؟ پاسخ داد: «اگر استعفا نوشتم به خاطر احترام به خودم و تیم ملی بود. خوب بود من روزی که استعفا دادم دیگر با تیم ملی قطع همکاری می کردم؟ کی‌روش و کفاشیان از من خواستند بمانم.»
پیروانی درباره قرارداد نداشتن خودش و همینطور خاکپور با تیم ملی امید می گوید: «برای آقای خاکپور قرارداد فرستادند ولی برای من اصلا قرارداد هم نفرستادند. به نظرم بد است که ما چنین بحث هایی را در تلویزیون و روزنامه‌ها داشته باشیم. قرارداد و امکانات جزو الزامات فوتبال ایران است.»


پیروانی همچنین توضیح داد: «یکی از دوستان گفته بود که وقتی قرارداد نداری، چرا استعفا کرده‌ای چون نیازی به استعفا نبود. اما باید بگویم قرارداد نداشتم اما تعهد که داشتم. قرارداد من هم آن‌قدر این ماه و آن ماه شد که هنوز امضا نشده است و باز هم می‌گویم با قرارداد یا بدون قرارداد افتخار می‌کنم که کنار تیم ملی کشورم حضور داشتم، کنار سرمربی بزرگی مانند کارلوس کروش خیلی چیزها یاد گرفتم و شاید اگر استعفا نکرده بودم خیلی‌ها متوجه قرارداد نداشتن من هم نمی‌شدند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته