دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلالی: با پرسپولیس شانس های قهرمانی هستیم/ داور به درستی اخراجم کرد

سرمربی سایپا با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار با پرسپولیس گفت: اگر گل را زودتر می زدیم می توانستیم به پیروزی برسیم. با این حال اعتقاد دارم ما و پرسپولیس شانس قهرمانی هستیم.
کد خبر : 68059

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مجید جلالی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر گفت: «تساوی حق ما بود. نیمه اول پرسپولیس بهتر بود، خصوصاً در 10 دقیقه اول، آنهم به خاطر تبلیغاتی که به سود این تیم بود، اما ما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. بازیکنان من تحت‌تأثیر قرار گرفته بودند و 15 دقیقه ابتدایی بازی خوب نبودند، اما پس از گل حریف مسلط شدند و نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. حق‌مان بود که به گل برسیم.»


وی در مورد عملکرد داور و اینکه امروز عصبی به نظر می‌رسید افزود: «مثلا امروز ما میزبان بودیم ورزشگاه کاملا یکطرفه به سود حریف بود. در این شرایط همه امید ما این است که داور قضاوتی بی‌طرف داشته باشد. وقتی در این شرایط می‌بینیم که خطا را نمی‌گیرند. ما زیر فشار بودیم البته در مورد صحنه اخراج تصمیم داور درست بود چرا که من بطری را روی زمین کوبیدم و باید اخراج می‌شدم در کل تحملم کم شده است.»


سرمربی سایپا در مورد اینکه در نیمه اول اتفاقی نیفتاد که او بخواهد به داور اعتراض کند اما عصبی بود خاطرنشان کرد: «شما همیشه به اتفاقاتی که درون محوطه جریمه می‌افتد تمرکز می‌کنید اما اگر داور 4 خطا در بدنه زمین را اعلام نکند بالانس بازی به سود حریف تغییر می‌کند به همین خاطر حساسیت بالا می‌رود.»


جلالی با اشاره به نمایش تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «اگر گل تساوی را زودتر می‌زدیم می‌توانستیم گل دوم را نیز بزنیم، اما بچه‌ها به این گل راضی بودند. پرسپولیس تیم خوبی دارد، اما امروز نشان دادیم که ما نیز برای خودمان حرف‌هایی برای گفتن داریم.»


وی در مورد اینکه با 10نفره شدن پرسپولیس کار برای شما آسان‌تر شد، تصریح کرد: «اخراج بازیکن حریف در دقایق پایانی اتفاق افتاد.»


سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: «به نظر من داور باید منصفانه قضاوت کند. توقع نداریم در چنین شرایطی کاملاً منصف باشد، اما دوست داریم قضاوتش به شکلی پیش برود که منصفانه باشد. در یک صحنه روزبه شاه‌علیدوست توپ را دفع کرد و باورم نمی‌شد که داور اعلام خطا کرده باشد.»


جلالی در مورد اینکه آیا اینکه سایپا به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یا قهرمانی فکر می‌کند، گفت: «تحلیلم این است که ما و پرسپولیس تا روز آخر جدال قهرمانی خواهیم داشت. بازی‌های ما دیده نمی‌شد، اما امروز همه بازی ما را دیدند، فکر می‌کنم با این کیفیت نشان دادیم که می‌توانیم جلو برویم، هرچند که فضاهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته