دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با اجلاس هفتادم دانشگاه آزاد اسلامی/ 21

رئیس واحد شهرکرد:‌ هدف، تحقق 50 درصد درآمدها از محل‌ غیرشهریه‌ است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم با سیاست‌های رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر میرزاده، اهداف دانشگاه را که تحقق 50 درصد درآمد از محل‌های غیرشهریه است، محقق شود و بتوانیم در حوزه اقتصاد به دولت هم کمک کنیم.
کد خبر : 68047

دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی در حاشیه هفتادمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره ارزیابی خود از اجلاس اظهار کرد: خدا را شاکریم که اجلاس هفتادم شورای مرکزی با نظم و کیفیت خوبی برگزار و مسایل و موارد کارگشایی در کمیسیون‌های تخصصی مطرح شد.


وی با بیان اینکه ابهامات برخی از بخش‌نامه‌ها و ابلاغیه‌ها در کمیسیون‌های تخصصی برطرف شد، گفت: در جمع‌بندی کمیسیون‌ها، بخشنامه‌های خوبی در مسایل پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اداری و مالی مصوب و قدم‌های بلندی برای پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی برداشته شد.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درباره سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در افتتاحیه اجلاس هفتادمٰ اظهار کرد: سخنان رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع مدیران دانشگاه به‌عنوان فردی که از ابتدا تا امروز در شکل‌گیری و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی نقش داشته است، نقشه راه و خط مشی مدیران استانی و روسای واحدها را تعیین می‌کند.



رئیس واحد شهرکرد ادامه داد: با توجه به شعار اجلاس هفتادم با عنوان دانش، فرهنگ و اقتصاد، امید است که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در هر سه حوزه حضور فعال داشته باشد و در علم و دانش‌افزایی جامعه و کمک به دولت در حوزه مسایل اقتصادی و کارآفرینی پیشگام باشد.


قاسمی خاطرنشان کرد: امیدوارم همانطور که رئیس‌جمهوری نیز اعلام کرد، مردم بتوانند نتایج تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی دانشگاهیان را در زندگی خود مشاهده کنند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز بتواند هزینه‌های خود را با طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان پوشش بدهد تا سال‌های آینده افزایش شهریه نداشته باشیم و دانشگاه متکی به درآمدهای شهریه‌ای نباشد و اهداف خود را که 50 درصد درآمد از محل‌ غیرشهریه‌ای استٰ تامین کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته