دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1394 - 11:19
عضو شورای شهر به ‌آنا خبر داد

جمع‌آوری شهرنت‌هایی که بر خلاف ضوابط شهری نصب شده‌اند

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه معاون خدمات شهری اجازه نصب شهرنت‌های بانک شهر را در 7 نقطه تهران صادر کرده است، گفت: شهرنت‌های که از لحاظ ضوابط شهرسازی در مکان مناسبی نصب نشده باشند و به نوعی سد معبر کنند حتما دستور جمع‌آوریشان از سطح شهر صادر می‌شود.
کد خبر : 68039

اقبال شاکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا درباره استقرار شهرنت‌ها در معابر پایتخت و دستوری که گفته می‌شد در خصوص جمع‌آوری آنها صادر کرده است، اظهار کرد: هنوز دستوری درباره جمع‌آوری این شهرنت‌ها ابلاغ نشده، اما دستور بررسی محل نصب این دستگاه‌ها صادر شده است.


وی با اشاره به گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این باره به کمیسیون عمران شورای شهر تهران عنوان کرد: در این گزارش آمده است که 81 مورد پیشنهاد محل برای نصب این دستگاه‌ها داده شده بود که از این 81 مورد بین 5 تا 7 مورد تایید شده است.


شاکری ادامه داد: خدمات شهری اجازه نصب این دستگاه‌‌ها را در کنار ایستگاه مترو داده است و این مزاحمتی هم برای رفت‌و‌آمد شهروندان ایجاد نمی‌کند اما اینکه این موضوع از نظر شهرسازی هم بی‌اشکال است باید مورد بررسی قرار گیرد.


رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه این 7 نقطه قرار است به کمیسیون فرستاده شود تا نقاط یاد شده را مورد بررسی قرار دهیم، اضافه کرد: اجازه نصب این شهر نت‌ها تنها به بانک شهر داده می‌شود زیرا بانک شهر به نحوی متعلق به مدیریت شهری کلان کشور است و حدود 12 درصد آن به شهرداری تهران تعلق دارد.


به گفته شاکری، از سوی مدیریت شهری به بانک شهر اجازه داده شده است تا خدمات خود را از این طریق 24 ساعته به مردم ارائه دهد.


شاکری تاکید کرد: شهرنت‌هایی که از لحاظ ضوابط شهرسازی در مکان مناسبی نصب نشده باشند و به نوعی سد معبر کنند حتما دستور جمع‌آوریشان از سطح شهر صادر می‌شود و خدمات شهری در این خصوص اعلام آمادگی کرده است که اگر موردی خارج از ضوابط نصب شده بود، جمع کند.



انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته