دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 11:02

مکانی: مقابل بنیاد کار همه ستاره بودند

دروازه‌بان تیم پرسپولیس اتحاد تیمی را عامل اصلی پیروزی این تیم مقابل بنیاد کار دانست.
کد خبر : 6797

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس با عملکردهای خوب خود در چند صحنه باعث شد تا دروازه سرخپوشان مقابل بنیادکار باز نشود و پیروزی 1بر0 قرمزهای پایتخت پابرجا باقی بماند.


سوشا مکانی با ابراز خوشحالی از نتیجه به دست آمده در دیدار با بنیاد کار گفت:‌بازی بسیار سختی بود اما خوشبختانه توانستیم از عهده این دیدار به خوبی برآییم و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.


وی ادامه داد: تمام تلاش ما این بود که در این بازی با ارائه یک دیدار منطقی بتوانیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم و در نهایت نیز توانستیم به این مهم مقابل بنیادکار دست یابیم.


وی درباره عملکرد خوب خود در مقابل حریف عنوان کرد: تنها من در زمین خوب نبودم بلکه تمام بازیکنان پرسپولیس در زمین مانند یک ستاره درخشیدند تا این پیروزی مهم برای ما به دست آید.


مکانی اظهار کرد: امیدوارم در ادامه رقابت‌ها نیز بتوانیم همین روند را حفظ کنیم و در مسابقه با النصر عربستان نیز به مانند دیدار با بینادکار ازبکستان بهترین نتیجه را کسب کنیم.


دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد:‌ پیروزی مقابل بنیادکار ازبکستان را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و از آنها می‌خواهم همچنان به حمایت‌های خود از تیم ادامه دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته