دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: پرسپولیس«تیم» شده‌است/ امیدوارم«مکانی»بتواند جواب اعتماد کادر فنی را بدهد

مربی تیم پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای سایپا قائل هستیم ولی در بازی امروز برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.
کد خبر : 67932

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد بازی پرسپولیس مقابل سایپا گفت: «امروز بازی سختی را مقابل سایپا داریم. البته در دور برگشت هیچ تیمی بازی راحتی ندارد و همه تیم‌ها با آمادگی کامل در زمین حاضر می شوند. با تمام احترامی که برای سایپا قائل هستیم ولی در بازی امروز برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.»


مربی پرسپولیس در مورد حضور سوشا مکانی در لیست 18 نفره این تیم برای بازی امروز بیان کرد: «خوشبختانه با تلاش مدیران باشگاه مشکل مکانی حل شد و او می‌تواند تیم را در ادامه مسابقات همراهی کند. با نظر برانکو مکانی در بین بازیکنان برای بازی مقابل سایپا قرار گرفت و امیدوارم بتواند جواب اعتماد کادر فنی را بدهد.»


وی در رابطه با نبود مهدی طارمی در بازی امروز و تاثیر آن بر روند تیمی پرسپولیس افزود: «همه بازیکنان از آمادگی کامل برخوردارند و هر بازیکنی که جایگزین بازیکن دیگر شود به طور حتم می‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. از این نظر جای هیچ نگرانی نیست و هر بازیکنی به جای طارمی در ترکیب قرار گیرد می‌تواند برای تیم مثمر ثمر باشد.»


قنبرپور در پایان افزود: «نکته مهم در مورد پرسپولیس این است که همه بازیکنان یک تیم هستند و به همدلی رسیدند. امیدوارم حمایت هوادارن تا هفته آخر از پرسپولیس ادامه داشته باشد و بازیکنان با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب