دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1394 - 16:12

صادق خرازی: مجلسی شکل گیرد که به‌جای تهدید وزیر امور خارجه، ایمان مردم را تقویت کند

نشست اخلاق سیاسی انتخابات با حضور 500 نفر از دانشجویان و به همت تشکل سیاسی مستقل آزاد اندیشان در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با سخنرانی صادق خرازی برگزار شد.
کد خبر : 67929

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، صادق خرازی، رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، در این نشست اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات ثابت می‌کنند که نتیجه انتخابات برآیند رای و اراده مردم است.


خرازی با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات افزود: این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری مردم در این انتخابات محقق شود.


خرازی برگزاری انتخاباتی باشکوه را از مهم‌ترین مولفه‌های تقویت امنیت ملی دانست و گفت: قهر با انتخابات در هر وضعی اشتباه است بلکه باید با احساس مسوولیت نسبت به نسل‌های آینده با یک انتخاب آگاهانه ریشه‌های دینداری مردم را زنده کرد.


خرازی بیان کرد: باید مجلسی شکل گیرد که ایمان مردم را تقویت کند نه اینکه وزیر امور خارجه کشور را تهدید کند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: آموزه‌های اخلاقی دین اسلام در برخی از رفتارها و تصمیمات سیاسی کشور تجلی ندارد و ضروری است با ایجاد تحول از طریق حضور در پای صندوق‌های رای، عقلانیت و اخلاق را در جامعه حاکم کرد.


خرازی ادامه داد: اخلاق سیاسی زمانی در جامعه متجلی می‌شود که مردم با شناخت دقیق به کسانی رای دهند که دغدغه اعتلای ملت ایران را داشته باشند.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به مصادیق اخلاق‌گرایی در دین اسلام افزود: پیروزی‌های مهمی که ملت ایران تاکنون به دست آورده نتیجه شناخت هویت ملی و فضیلت‌های کشور است که این امر می‌تواند در انتخابات نقش موثری داشته باشد. خرازی، حضور آگاهانه مردم در انتخابات را منشا تحولات خوبی در کشور دانست و گفت: حضور آگاهانه نسل فهیم و پرسشگر جامعه در انتخابات می‌تواند یک کشور قدرتمند بسازد و منجر به ثبات و امنیت بیشتر ایران در منطقه شود.


در پایان این سخنرانی، برنامه پرسش و پاسخ برگزار شد و سیدمحدصادق خرازی به سوالات دانشجویان در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته