دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1394 - 16:18

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با شرکت صنایع قطعات الکترونیک عملیاتی شد

با تلاش مشترک مرکز تحقیقات میکرو الکترونیک و لایه نشانی حوزه معاونت پژوهش و فناوری و دفتر توانمندسازی نیروی انسانی حوزه معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد مرودشت، دوره آموزشی تخصصی نرم‌افزار Java و Android برای کارمندان و مهندسان شرکت صنایع قطعات الکترونیک برگزار شد.
کد خبر : 67922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پیرو تفاهم‌نامه میان این واحد دانشگاهی و شرکت صنایع قطعات الکترونیک (صقا)، شرکت صنایع قطعات الکترونیک متقاضی برگزاری دوره آموزشی تخصصی نرم افزاری Java و Android از مرکز تحقیقات میکرو الکترونیک و لایه نشانی واحد مرودشت بوده که با برگزاری جلسات متعدد، نیاز‌ها و سطح دانش فنی کارکنان و مهندسان مجموعه شرکت صنایع قطعات الکترونیک از سوی مدرسان و متخصصان واحد مرودشت ارزیابی شد و محتوای آموزشی دوره‌ها بر این مبنا طرح ریزی شد.


پس از پذیرش محتوای آموزشی تهیه شده از طرف شرکت صنایع قطعات الکترونیک، نخستین جلسه آموزش تخصصی مربوطه در هفته گذشته برگزار و با استقبال کم نظیر متخصصان شرکت صنایع قطعات الکترونیک واقع شد.


همچنین با شکل‌گیری کمیته دوره‌های کوتاه مدت با همکاری حوزه‌های پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان در این واحد دانشگاهی، چندین دوره آموزشی بر اساس توانمندی‌های تخصصی خود برگزار شده است.


روال برگزاری دوره‌ها در این واحد دانشگاهی بر اساس نیاز صنایع مختلف و مطالعه دقیق از پیش زمینه‌های آموزشی و تحقیقاتی مخاطبان صنعتی بوده است، این دوره‌ها مورد استقبال صنایع و سازمانهای استان فارس قرار گرفته است و اکنون نیز تقاضا برای برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت از این واحد دانشگاهی رو به افزایش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته