دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 11:17
فارغ از نتیجه به اهدافی که داشتیم رسیدیم

شهیدیان: از نتایج راضی نیستم/سال آینده کسب نتیجه برایم مهم است

مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران درباره عملکرد بازیکنان تیمش در این فصل از لیگ والیبال ، گفت: در نتیجه گیری از بازیکنانم رضایت ندارم اما معتقدم که توانستیم به اهدافی که داشتیم برسیم.
کد خبر : 6789

علی شهیدیان، مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران که به عنوان یکی از باشگاه‌های برتر در سال 93 معرفی شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضور تیم‌ والیبال ارتعاشات صنعتی در این فصل از لیگ برتر والیبال ، گفت: در ابتدای فصل تصمیم گرفتیم در راستای حمایت از تیم والیبال نوجوانان ایران این تیم را در قابل یک باشگاه راهی لیگ کنیم تا بتوانند به تجربیات مفیدی دست پیدا کنند.


وی ادامه داد: نتیجه‌گیری برای ما چندان حائز اهمیت نبود زیرا می‌دانستیم مقامی کسب نخواهیم کرد. با این حال باید گفت با توجه به این که در آینده از این تیم ستاره های بزرگی به والیبال ایران و جهان معرفی می‌شوند ، توانستیم تا حد زیادی به اهدافی که در ابتدا داشتیم دست پیدا کنیم.


شهیدیان از حضور تیم ارتعاشات صنعتی در فصل آتی لیگ برتر والیبال ایران خبر داد و تصریح کرد: در پایان این فصل هم تسویه قرارداد با بازیکنان را منوط کردم به امضای عقد قرارداد جدید برای فصل آینده. در پایان فصل به صورت علی‌الحساب مبلغی را دریافت خواهند کرد اما تسویه مبالغ قراردادها به زمان عقد قرارداد جدید موکول خواهد شد. من در این فصل از بازیکنان نتیجه نمی خواستم اما در فصل آینده قطعا هدفم کسب نتیجه خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: فدراسیون در این‌باره تصمیم خواهد گرفت که چه بازیکنانی در این تیم بمانند زیرا احتمال دارد برخی از بازیکنان با صلاحدید فدراسیون از این تیم حذف شوند. هم به دلیل رده سنی آن‌ها و هم به دلیل این که شاید تصمیم گرفته شود که بازیکنان جدیدی به این تیم آورده شوند. در واقع فدراسیون لیستی را به ما ارائه خواهد داد و ما بر اساس این لیست با بازیکنان قرارداد جدید امضا خواهیم کرد.


مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی درباره میزان رضایت خود از نتایج و عملکرد تیمش ، گفت: من به عنوان فردی که اسپانسر یک تیم شده است از نتایج رضایت ندارم. اما هدف چیز دیگری بود و نباید چندان به بازیکنان و تیم خرده گرفت.


شهیدیان عنوان کرد: پیش از بازی تیم ارتعاشان با شهرداری زاهدان با بازیکنان و کادر فنی تیم جلسه برگزار کردم و از آن‌ها انتقاد شدید کردم. همین جلسه شوکی به بازیکنان وارد کرد و سبب شد مقابل شهرداری زاهدان آن هم در خانه حریف به برتری برسیم. خوشحالم که تنها بازی ارتعاشات که پخش مستقیم داشت به پیروزی این تیم منجر شد.


وی به نمایش خوب تیم ارتعاشات در دیدار با پیکان اشاره کرد و گقت: بازیکنان این تیم پیشرفت روز به روز داشتند و در یک ست مقابل پیکان 31 بر 33 نتیجه را واگذار کردند که این نشان از جنگندگی بازیکنان من بوده است. از طرفی هوادارانی که در سالن‌های مختلف به تماشای دیدارها می‌آمدند علاوه بر تشویق تیم خودشان تیم ارتعاشات را هم تشویق می‌کردند. در واقع تیم ارتعاشات تیم ملی ایران بود و محبوبیت زیادی پیدا کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته