دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: مهدی طارمی را جریمه می‌کنم/ پرسپولیس طبیعی گل می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا بسیار سخت است و سایپا تیمی است که بسیار با ثبات بازی می‌کند.
کد خبر : 67879

به گزارش گروه ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: «خودتان مستحضر هستید که فردا یک بازی سخت انتظار ما را می‌کشد، تیمی که بسیار با ثبات بازی می‌کند و تیم قدرتمندی است.»


وی افزود:«ما به دنبال این هستیم که شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. سایپا در یک امتیازی ما قرار دارد و تا اینجا نشان داده که تیم بسیار باثباتی است. بازیکنان آنها در سه سال اخیر کمترین تغییر را داشته‌اند و بسیار هماهنگ هستند، ضمن اینکه پس از دست دادن جواد نکونام، آندرانیک تیموریان را به خدمت گرفته‌اند.»


برانکو یادآور شد:‌ «کاملا طبیعی است که ما بر این امر واقف باشیم که بازی کاملا سختی در انتظارمان است. ما مهدی طارمی را به دلیل محرومیت و رضا خالقی‌فر را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه نفرات در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و برای حضور در ترکیب اصلی با یکدیگر رقابت می‌کنند.»


سرمربی پرسپولیس‌ در ادامه خاطرنشان کرد:‌ «لازم می‌دانم در اینجا از هواداران خوب‌مان تشکر کنم که در هفته‌های اخیر به بهترین شکل ما را مورد حمایت خود قرار دادند. امیدوارم فردا نیز به همین شکل باشد، البته ما در دیدار با سایپا میهمان هستیم اما این اطمینان را داریم که باز هم از حمایت هواداران خود بهره‌مند خواهیم بود. بزرگترین شادی ما این است که بتوانیم با شکست سایپا دل هواداران‌مان را شاد کنیم.»


وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکنی مثل مهدی طارمی در شرایط حساس تیمش باید بی‌جهت در بازی با فولاد کارت زرد بگیرد و خود را محروم کند،‌در حالیکه با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ این تصور به وجود آمده است که برخی بازیکنان تمایل دارند با محروم کردن خود زودتر راهی تعطیلات شوند، گفت:‌ «مطمئنا اخطاری که طارمی گرفت غیرحرفه‌ای بود و او به خاطر انجام این کار غیرحرفه‌ای جریمه خواهد شد اما این اطمینان را داریم که او عمدا این کار را نکرده‌است. طبیعی نیست که بازیکنی بخواهد در دقیقه 8 بازی عمدی از داور کارت زرد بگیرد و در ادامه بازی کار را برای خود سخت کند. ضمن اینکه ما به طارمی مرخصی زودتر نداده‌ایم و از او خواستیم تا روز آخر در تمرینات شرکت کند، البته این نکته را هم گوشزد کنم ما پیش از این هم بدون طارمی مشکلی نداشته و حریفان خود را شکست دادیم.»


برانکو در پاسخ به خبرنگار آنا به این سوال که چرا تیمش در خط دفاع ضعف دارد، عنوان کرد: «من موافق این نظر نیستم. گل‌هایی که دریافت می‌کنیم گل‌های طبیعی است و نشان دهنده ضعف خط دفاعی ما نیست. شما اگر بازی با فولاد را دیده باشید ما در این مسابقه حتی یک شانس گل هم به حریف ندادیم. مقابل سپاهان نیز روی دو حمله دروازه ما باز شد که البته گل‌هایی که خوردیم روی اشتباه بازیکنی نبود. در دیدار با ذوب‌آهن نیز باز هم خیلی کم به حریف فرصت دادیم. آنها روی یک ضربه ایستگاهی و یک پنالتی به گل رسیدند. در هر صورت نمی‌شود گفت اگر تیمی گل دریافت می‌کند دچار ضعف است. بر این نکته هم تاکید می‌کنم که ما اگر در بازی‌های خود از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده بهتری کنیم، بازیکنان خیلی کمتر عصبی شده و بهتر تمرکز می‌کنند.»


سرمربی پرسپولیس همچنین درباره اینکه آیا به نظر او هنوز هم سوشا مکانی دروزاه‌بان اول تیمش است یا اینکه با آمدن لوبانوف شرایط فرق کرده است نیز تصریح کرد: «سوشا یکی از دروازه‌بان‌های تیم ما است که با حضور در ترکیب اصلی باید رقابت کند و مانند همه بازیکنان دیگر که در لیست 18 نفره قرار دارند و برای حضور در ترکیب رقابت می‌کنند.»


وی درباره اظهارات برخی از مدیران و مربیان تیم‌های دیگر مبنی بر چرخش داوری‌های به سود یک تیم خاص افزود: «ما به این مسائل کاری نداریم و همه تمرکزمان بر روی بازی های خودمان است. کل ارکان باشگاه پرسپولیس تمرکزش بر روی بازی‌های خود تیممان است و با اطمینان نسبت به داوری به زمین میرویم و با وجود اینکه بیشترین ضربه را از داوران خورده‌ایم اما می‌دانیم که اشتباهات داوری عمدی نیست و آن‌ها را اشتباه های انسانی می‌دانیم و امیدوار هستیم که این موضوع تا آخر فصل پیش برود تا همان طور که تا اینجا داوران بهترین عملکرد را داشته‌اند تا پایان لیگ هم این اتفاق بیفتد.»


وی درباره اینکه با توجه به اشتباهات داوری نگرانی نسبت به داوری دربی ندارید و آیا به نظر شما نیاز به حضور داور خارجی برای دربی احساس می‌شود یا نه افزود: «من دو دربی را در ایران بودم که داوران در هر دو بار عالی قضاوت کردند. قبول دارم که اشتباهات داوری است اما این اشتباهات انسانی بوده و عمدی نیست. در آخرین دربی همه چیز اعم از تماشاگران، فضای مسابقه و بازی جوانمردانه بازیکنان عالی بود اما اینکه داور اشتباه داشت یا نه را نمی‌دانم. خوشبختانه قبل از دربی و بعد از آن هیچ اتفاقی رخ نداد و امیدوارم بعد از این هم شرایط این طور باشد البته باید بگویم هنوز دو ماه تا دربی زمان باقی مانده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته