دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 10:52

نژادفلاح:‌ مدیون دعای هواداران هستیم/ دلیلی برای تغییر نمی‌بینم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس موفقیت‌ها و 2 پیروزی متوالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را مدیون دعای هواداران دانست.
کد خبر : 6785

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام پرسپولیس امروز بعد بازگشت به تهران تاکید کرد: با دعای خیر هواداران توانستیم بهترین نتیجه را در تاشکند مقابل بنیادکار به دست بیاوریم.


وی ادامه داد: کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه خود را مدیون دعای خیر هواداران در 2 بازی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند و امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد.


نژاد فلاح افزود:‌ متاسفانه همانطور که می‌دانید پرسپولیس در ماه‌های گذشته دچار مشکلات فراوان بود و من تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا آرامش را در تیم حکم‌فرما کنم که این هدف تا حدود زیادی محقق شد.


نژاد فلاح عنوان کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس در 2 بازی اخیر خود با همدلی و اتحادی که داشتند نشان دادند که می‌توانند با وجود مشکلات بسیار بهترین عملکرد را در زمین مقابل حریفان داشته باشند و به نتیجه دلخواه دست یابند.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم در نظر دارد تغییری در کادر فنی انجام دهد یا خیر،‌ گفت: پیش از این هم گفته بودم که گزینه اول من حمید درخشان است و اکنون نیز دلیلی برای تغییرات در تیم نمی‌بینم.


وی اضافه کرد: هدف ما برای پرسپولیس اکنون کاملاً مشخص است و مطمئن باشید در آرامش کامل تنها به دیدارهای بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فکر می‌کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته