دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

بیت‌الله رضایی: ملوان هیچ درخواستی برای جذب پورغلامی به ما نداد/ به هواداران پرسپولیس بیشتر از 10درصد صندلی نمی‌دهیم

مدیرعامل سایپا گفت: در بازی فردا قانون سازمان لیگ را اجرا می‌کنیم و همان 10 درصدی که متعلق به تیم مهمان است را در اختیار پرسپولیسی‌ها می‌گذاریم.
کد خبر : 67818

بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مذاکرات باشگاه ملوان با فرهاد پورغلامی برای قبول سرمربیگری انزلی‌چی‌ها گفت: «فرهاد پور غلامی با باشگاه سایپا قرارداد دارد و در حال حاضر مربی این تیم محسوب می‌شود. تا این لحظه هم هیچ درخواست کتبی برای انتقال پورغلامی به ملوان برای ما ارسال نشد. اگر ملوانی‌ها خواهان به خدمت گرفتن این مربی هستند باید به صورت کتبی از باشگاه سایپا درخواست کنند و ما هم جواب آنها را بدهیم.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با میزبانی این تیم از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در بازی فردا بیان کرد: «ما دوست داشتیم تا در ورزشگاه خانگی خودمان از پرسپولیسی‌ها میزبانی کنیم، اما سازمان لیگ با درخواست ما مخالفت کرد و ما مجبور هستیم تا در آزادی به مصاف پرسپولیس برویم.»


وی ادامه داد: «پرسپولیسی‌ها هر جا که دلشان بخواهد بازی می‌کنند و در چند دیدار لیگ ورزشگاه شهر قدس را انتخاب کردند و در آن زمین هم نتیجه گرفتند، اما ما تلاش زیادی کردیم تا بازی فردا در ورزشگاه دستگردی برگزار شود اما درخواست ما مورد قبول سازمان لیگ واقع نشد.»


رضایی در رابطه با اختصاص 10 درصد از جایگاه ورزشگاه آزادی به هواداران پرسپولیس گفت: «در بازی فردا قانون سازمان لیگ را اجرا می‌کنیم و همان 10 درصدی که متعلق به تیم مهمان است را در اختیار پرسپولیسی‌ها می‌گذاریم. اگر هم تماشاگر اضافه به ورزشگاه بیاید نمی‌توانیم اجازه ورود به ورزشگاه را دهیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته