دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا عنایتی: صدرنشین نیم فصل دوم لیگ هستیم و دچار غرور کاذب نمی‌شویم/ شکست پدیده آسان نیست

مهاجم سیاه‌جامگان گفت: دربی مشهد بیش از سه امتیاز ندارد که به خاطر آن بازیکنان دو تیم اصول اخلاقی را زیرپا بگذارند.
کد خبر : 67815

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار سیاه‌جامگان در دربی مشهد مقابل تیم پدیده گفت: «در این بازی باید با دقت بسیار زیادی بازی کنیم چرا که پدیده هم همانند ما در دور برگشت لیگ عملکرد بسیار درخشانی داشته‌ است. این تیم در هفته‌های اخیر خیلی خوب امتیاز گرفته‌ است و توانسته خود را از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا کند و با شکست تیم ما به دنبال این است که به رتبه‌‌ای تک رقمی دست پیدا کند.»


وی در مورد 10 امتیازی که سیاه‌جامگان در چهار بازی اخیر به دست آورده‌ است، یادآور شد: «ما بهترین آمار را در دور برگشت داشته‌ایم و در جدول نیم‌فصل دوم اول هستیم. یکی از دلایل این موفقیت باتجربه‌تر شدن تیم در نیم‌فصل دوم بوده است. ما نیاز به زمان داشتیم که بازیکنان جوان تیم هم باتجربه شوند و بتوانند عملکرد بهتری در ادامه فصل داشته باشند که حالا این اتفاق افتاده‌ است. هماهنگی بچه‌ها درون زمین بیش از گذشته شده و با حفظ چنین روندی می‌توانیم از میان مدعیان سقوط خارج شویم.»


کاپیتان سیاه‌جامگان با اشاره به اینکه نگران این نیست که بازیکنان تیم دچار غرور کاذب شوند، تصریح کرد: «ما در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که نمی‌توانیم مغرور شویم چرا که هنوز از منطقه خطر خارج نشده‌ایم. فرهاد کاظمی سرمربی تیم هم به خوبی به بچه‌ها یادآوری می‌کند که ما به خاطر امتیازات حساسی که در نیم‌فصل اول از دست دادیم باید قبل از آنکه دیر شود این امتیازات را جبران کنیم.»


عنایتی در واکنش به این موضوع که حساسیت بازی در دربی مشهد امکان دارد این بازی را به حاشیه بکشاند، بیان داشت: «این بازی بیشتر از 3 امتیاز ندارد و هر دو تیم در طول فصل نشان داده‌اند که به دنبال بازی جوانمردانه هستند. ما با بازیکنان پدیده دوست هستیم و درون زمین به دنبال ارائه بازی جوانمردانه هستیم. می‌دانم که تیم برنده این بازی به صورت کاملا فوتبالی مشخص می‌شود. البته ما به خوبی می‌دانیم شکست پدیده آسان نیست. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته