دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1394 - 14:00
در گفت و گو با آنا

کیانوش رستمی: احساس تنهایی می کنم/ حسین توکلی را قبول دارم

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: اینکه به صورت شخصی تمرین می‌کنم به معنی این نیست که تمرینات کادر فنی را قبول ندارم.
کد خبر : 67811

کیانوش رستمی درباره آخرین وضعیت تمرینی خود به خبرنگار ورزشی آنا گفت:«چند روز پیش تمرینات را به صورت شخصی در کرمانشاه آغاز کردم و هم اکنون در اردوی تیم ملی به صورت شخصی در حال تمرین کردن هستم.»


وی افزود: «در حال حاضر تمرینات سبک را انجام می‌دهم و به مرور آنها را افزایش خواهم داد قصد دارم تا مسابقات پیش رو عضله سازی کنم و با آمادگی کامل در مسابقات حضور داشته باشم.»


نایب قهرمان جهان در پاسخ به اینکه کادر فنی با تمرینات شخصی‌اش مشکلی ندارد،اظهار کرد:‌«من با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی تصمیم گرفتم که به صورت شخصی تمرین کنم چرا که مدتهاست در این رشته فعالیت می‌کنم و تجربیات بسیار زیادی دارم. من با مربیان بسیار زیادی کار کردم و از همه آنها تجربه دارم. در این برهه زمانی تصمیم گرفتم که از همه آن تجربه ها استفاده کنم و آنها را به کار بگیرم.»


وی همچنین در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمرینات کادر فنی را قبول ندارد،‌گفت:‌«‌متاسفانه بعد از اینکه من تمرینات را به صورت شخصی دنبال کردم صحبت‌ها و شایعاتی به وجود آمد مبنی بر اینکه تمرینات کادر فنی را قبول ندارم به همین دلیل است که به صورت شخصی تمرین میکنم در حالی که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست. کارد فنی و حسین توکلی افراد باتجربه و کارآمدی هستند و من تمرینات آنها را قبول دارم. هدف اصلی من از این کار این بود که عمر ورزشی‌ام را افزایش دهم و بتوانم چندسال دیگر در این رشته فعالیت کنم و تنها به المپیک محدود نشوم.»


رستمی همچنین در مورد مدال آوری در المپیک ریو اظهار کرد: «‌متاسفانه تیم ملی امسال با بدشانسی بسیار زیادی روبه رو شد به طوری که ما چند مهره اصلی و کلیدی خود را از دست دادیم و با این شرایط به طور حتم مدال آوری کار بسیار سختی است. هم اکنون همه از من توقع مدال دارند و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که باکسب مدال طلا رکورد جهان و المپیک را تغییر دهم.»


ملی پوش دسته 85 کیلوگرمی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در کیش گفت:‌«‌با پیگیری هایی که فدراسیون انجام داد قرار بر این شد که اردویی برای وزنه برداران در کیش برگزار شود که البته هنوز به طور قطعی مشخص نشده‌است. اما به طور حتم برگزاری اردوی کیش در عملکرد همه وزنه‌برداران تاثیر به سزایی خواهد داشت.»


رستمی همچنین با اشاره به نبود بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی تصریح کرد: «‌متاسفانه در نبود بهداد احساس تنهایی می کنم. در اردوی تیم ملی قبلا من و بهداد حرف برای گفتن داشتیم و در اردو باهم رقابت می کردیم و بهترین رکوردها را باهم می‌زدیم اما حالا در غیاب او احساس تنهایی می کنم.امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتش برطرف شود و دوباره به جمع ما برگرد.»


نایب قهرمان جهان همچنین در مورد عدم رسیدگی مسئولان به او گفت:« متاسفانه در این چندسال اخیر هر زمانی که مدال گرفتم هیچ یک از مسئولان به من توجهی نکردند و هیچ پاداشی هم به ما ندادند. چند وقت پیش سجادی از اردوی تیم ملی بازدید کرد و از طرف وزیر ورزش به ما پیغام داد که تا قبل ازعید مراسم تجلیل برای ورزشکاران برگزار می شود. امیدوارم که امسال این اتفاق بیافتد و طلسم وعده های دو ساله به زودی شکسته شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته