دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1394 - 09:56
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

اجرای طرح «تربیت مدرس» برای دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح تربیتِ مدرس برای آموزش بهتر دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر : 67788

محمد دیمه‌ور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا از آغاز تربیت مدرس برای دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری با همکاری سازمان آموزش استثنایی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان آموزش استثنایی تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رسانده است که بر اساس آن قرار است 120 مدرس منتخب از استان‌ها برای گذراندن دوره‌های تکمیلی آموزش به دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری به تهران بیایند.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، افزود: بعد از اتمام دوره‌ها قرار است این مدرسان به استان خود بازگردند و آموزش‌های لازم را به معلمان استان خود بیاموزند.


وی این روش را راهکاری مناسب برای توانمند ساختن معلمان دانست و گفت: بدین گونه دانش آموزان با اختلال یادگیری نیز می‌توانند از خدمات آموزش و پرورش به خوبی بهره‌مند شوند.


دیمه‌ور در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: علاوه بر توانمند ساختن معلمان، افزایش مراکز اختلال یادگیری نیز یکی دیگر از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم است که البته طی 2 سال گذشته بالغ بر 120 مرکز به مجموعه مراکز اختلال یادگیری کشور افزوده شده است.


وی افزود: هم چنین قرار است کلاس‌های تقویتی خارج از ساعت درسی نیز برای این دسته از دانش آموزان برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب