دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1394 - 09:14

وقتی رئیس دست پر به جشن روز پرستار آمد/ افزایش فضای فیزیکی و آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف‌آباد

دانشجویان بر‌تر پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در جشنی که به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و گرامیداشت مقام والای پرستار در دانشکده پرستاری و مامایی این واحد دانشگاهی برگزار شد، با دریافت لوح سپاس از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد ، مورد تجلیل قرار گرفتند. 
کد خبر : 67757

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با حضور در جمع دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی، نامگذاری میلاد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار را مایه خیر و برکت دانست و گفت: «نامگذاری روز میلاد بانوی صبر و مقاومت به عنوان روز پرستار، بدون شک تقارنی با برکت و خجسته است. این حرکت صرفا در حد یک نامگذاری ساده نیست. دانشجویان ما باید از اکنون به عنوان پرستاران آینده با تاسی به مقام والای حضرت زینب(س) صبر، ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند.»



سید محمد امیری درباره جلسه مشترک با مسئولان هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، افزود: «با توجه به بررسی‌هایی که قبلا از طرف وزارتخانه و هیات‌های بازرسی بورد پرستاری وزارت بهداشت از دانشکده پرستاری و مامایی انجام و راه‌اندازی مقطع کار‌شناسی ارشد رشته پرستاری درخواست شده بود؛ این پیشنهاد از سوی مسئولان وزارتخانه مورد استقبال قرار گرفت و به لطف خدا مجوز جذب دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد پرستاری به واحد نجف‌آباد داده شد.»


وی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی تحصیلات تکمیلی در دانشکده پرستاری و مامایی، شاهد موفقیت‌های بیشتر و کسب مراتب عالی علمی از سوی دانشجویان و استادان این دانشکده باشیم.



امیری با مروری بر روند جذب دانشجو در این رشته در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: «در واحد نجف‌آباد در زمینه پذیرش دانشجو در رشته پرستاری، برخلاف بسیاری از دیگر دانشگاه‌ها، نه تنها پذیرش مصوب وزارت بهداشت را رعایت کردیم، بلکه نسبت به این مصوبه تعداد کمتری هم دانشجو پذیرفتیم. بر اساس سیاست آموزشی واحد نجف‌آباد، به هیچ وجه راضی نخواهیم شد که به خاطر افزایش دانشجو در رشته‌هایی که مستقیما با جان و سلامت انسان‌ها در ارتباط هستند، کیفیت را فدای کمیت کنیم.»



وی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش به امر پژوهش و ترغیب دانشجویان برای ورود به پروژه‌های پژوهشی، خطاب به دانشجویان گفت: «دانشجو‌یان می‌توانند مجری طرح‌های پژوهشی باشند، دانشگاه هم از نظر مالی از آنان حمایت خواهد کرد. در شرایط موجود و با توجه به امتیازات و امکانات خوبی که وجود دارد، باید از این امکانات استفاده کنید. دانشجو باید در انجام پروژه‌ها و کار‌های علمی تحقیقاتی مشارکت و حضور فعال داشته باشد.»


امیری، افزایش فضای فیزیکی و آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی برای ارتقای هر چه بیشتر این دانشکده را به رئیس، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی وعده داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته