دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 17:05
رویدادهای دانشگاهی

کوتاه از واحدهای سیرجان، بیضا، گیلان غرب، کهنوج، بروجن، علی‌آباد کتول و یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز گفت: باید فضاسازی و فضای سبز دانشگاه سر و سامان بهتری بگیرد.
کد خبر : 6768

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی با اعلام نارضایتی از فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی دانشگاه گفت: این حوزه‌ها تاکنون نتوانسته‌اند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و باید هر چه سریع‌تر فعالیت‌های خود را افزایش دهند.


وی با تاکید بر توجه به سلامت کارکنان افزود: دفتر تربیت بدنی واحد باید هرچه سریع‌تر نسبت به راه اندازی ورزش‌های همگانی در دانشگاه اقدام کند.


جعفر قلیخانی از معاونان و مدیران حوزه‌ها خواست نسبت به تکریم دانشجویان به نحو شایسته اقدام کنند و همکارانی که در واحد تدریس دارند، حق تدریس در ساعات اداری را ندارند و باید در ساعات خارج از ساعات اداری تدریس کنند.


بزرگداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با گرامیداشت هفته منابع طبیعی، آیین روز درختکاری را در سطح دانشگاه اجرا کرد.


گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در واحد بیضا به صورت شایسته‌ای برگزار شد.


طی این مراسم به منظور زیبا سازی و ایجاد فضای سبز وفرهنگ سازی نگهداری از درختان، در بلوار دانشگاه چندین اصله نهال غرس شد.


پذیرش مقاله فرهاد حیدری در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش‌ها و راهکار‌ها


مقاله فرهاد حیدری از استادان گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با عنوان «ارتباط بین منبع کنترل (درونی، بیرونی) و راهبردهای مقابله با استرس در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان گیلان غرب» در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش‌ها و راهکار‌ها در شیراز پذیرفته شد، این کنفرانس در تاریخ ۸/۱۲/۱۳۹۳ در شیراز برگزار شد.


مراسم استقبال از شهید هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج
مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید رضا پهلوانی از شهداء هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان، استادان، کارکنان و دانشجویان و جمعی از مردم شهرستان کهنوج در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


آشنایی دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی بروجن با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی


به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، نشست دانشجویی دختران آفتاب با موضوع پیامدهای شبکه‌های اجتماعی صبح روز گذشته در محل سالن اجتماعات واحد برگزار شد.در این مراسم که با حضور رئیس پلیس فتای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، حاضران با خطراتی که شبکه‌های اجتماعی خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند آشنا شدند.


سرهنگ قاسم جعفریان با بیان اینکه فضای سایبری در عین زیبا و شفاف بودن شکننده است، راه‌های یک ارتباط سالم و مطمئن با تلفن‌های همراه با تکنولوژی‌های پیشرفته را عنوان داشتند.


وی با معرفی و ارائه توضیحاتی در خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه همچون واتس آپ، وایبر، تانگو و لاین گفت: دور شدن از فرهنگ اصیل ایرانی، بی‌تفاوتی نسبت به مذهب، بروز مشکلات روانی، اتلاف وقت جوانان و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی از آسیب‌های این شبکه‌ها است.


جعفریان تعدادی از مذاهب دروغین از جمله شیطان پرستی را تشریح کرد و نمادهای این مذهب را برشمرد و نسبت به گرایش جوانان به این مذاهب هشدار داد. در حاشیه این نشست نمایشگاه عکس حریم ریحانه با موضوع حجاب و عفاف از سوی بسیج دانشجویی شهید صیاد شیرازی واحد برگزار شد.


حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول و کارکنان این واحد در استقبال شهدای گمنام


مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام مورخه۱۲ اسفندماه ۹۳ و با حضور پرشور جمع کثیری از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول و عموم مردم برگزار شد.


تشییع پیکر پاک شهدای گمنام با مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام برگزار شد و مردم شهرستان علی آباد کتول در آئینی با شکوه دو شهید گمنام دفاع مقدس را بدرقه کردند.


برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول


مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.


در این مراسم که با حضور هیئت رئیسه واحد، استادان، کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان و همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد الزهرا واحد برگزار شد، حجت الاسلام حسینی نکاتی را درباره ابعاد شخصیت وارسته و زندگی بی‌نظیر‌ ام ابیها (س) بیان کرد.


در ادامه برنامه پس از پخش کلیپ و قرائت متنی در رابطه با شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از سوی یکی از دانشجویان، به مداحی و عزاداری پرداختند. این مراسم با سفره اطعام فاطمی به پایان رسید.


برگزاری کارگاه آموزشی چاپ مقالات ISI در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد


کارگاه آموزشی چاپ مقالات ISI از سوی دکتر زهیر سراجان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در روز سه شنبه ١٢ اسفند ١٣٩٣ در سالن کنفراس رئیس این واحد دانشگاهی برگزار شد.


دکتر سراجان گفت: در این کارگاه به بررسی وبسایت‌های Web of Science، Thomson Reuters و Sciencedirect پرداخته شد و مکانیزم‌ها و روشهای موثر برای چاپ مقالات و موفقیت بیشتر علاقه مندان برای حضور در عرصه‌های بین المللی و چاپ مقالات در مجلات معتبر ISI مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.


مدرس این کارگاه ادامه داد: همچنین مدیریت زمانی، مکاتبات صحیح به زبان انگلیسی، آشنایی با کلیه اصطلاحات رایج و مفاهیم اصلی و کاربردی در سیستم تامسون رویترز به منظور انجام دقیق مراحل الصاق و ارسال یا Submit مقالات و پیگیری امور ویرایشی مورد بحث قرار گرفت و در آخر به نحوه اطلاع از چاپ مقالات ISI، زمان بهره برداری از امتیازات چاپ این نوع مقالات و همچنین آئین نامه‌های پژوهشی مربوطه پرداخته شد.


سراجان خاطر نشان کرد: این کارگاه به مدت ٨ ساعت و با بهره گیری از سیستم‌های آموزشی مفید و موثر ارائه کلیپ‌های آموزشی متنوع و کاربردی به منظور انتقال دقیق و کامل کلیه مفاهیم حاکم در این مقوله برای علاقهمندان به پژوهش و تحقیق حاضر ارائه شد.


این کارگاه‌ها به صورت متوالی در سطح‌های مختلف و با استفاده از استادان مجرب برای کلیه دانشجویان واحد و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادرمی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته