دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

امیر حاج‌رضایی: شرایط حال تیم ملی به ضرر فوتبال ایران است/ مدیران فوتبال به امور آشنایی ندارند

کارشناس فوتبال ایران گفت: اکثر مدیران فوتبال ایران به مسائل کلان فوتبال آشنایی ندارند و این مساله باعث می‌شود تا درخواست‌های سرمربی تیم ملی برآورده نشود.
کد خبر : 67638

امیرحاج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد استعفای کی‌روش و پیروانی از تیم ملی گفت: «در فوتبال دنیا سه اصل به عنوان سرلوحه قرار دارد، مدیریت، برنامه ریزی و سرمایه گذاری. زمانی که یکی از این اصل‌ها در فوتبال وجود نداشته باشد با چنین مشکلاتی مواجه می‌شویم. در فوتبال ایران هم هیچ کدام از این سه اصل گفته شده وجود ندارد و باید منتظر چنین چالش‌هایی در فوتبال باشیم.»


وی ادامه داد: «این نوع استعفاها و کناره‌کشی‌ها از تیم ملی در مراحل حساس مربوط به حال نیست و از گذشته در فوتبال ایران وجود داشت. در آستانه المپیک 1964 که تیم ملی برای اولین بار در یک صحنه بین المللی حضور پیدا می‌کرد، 6 بازیکن تیم ملی از رفتن به المپیک سرباز زدند و تیم را همراهی نکردند.»


کارشناس فوتبال در خصوص عواقب این استعفاها بر روی تیم ملی فوتبال گفت: «در اینکه این شرایط به فوتبال ملی ضربه می‌زند هیچ شکی وجود ندارد. اگر مسوولان فوتبال این مساله را مدیریت نکنند، قطعا مشکلاتش گریبانگیر تیم ملی خواهد شد.»


حاج رضایی با تاکید بر عدم آشنایی مدیران فدراسیون به امور فوتبال در رابطه با علت استعفای کی‌روش افزود: «اکثر مدیران فوتبال ایران به مسائل کلان فوتبال آشنایی ندارند و این مساله باعث می‌شود تا درخواست‌های سرمربی تیم ملی برآورده نشود و کی روش هم به دلیل فقدان امکانات کافی برای کار از سمتش استعفا دهد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته