دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 10:19
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌‌وگو با آنا:

واگذاری مدارس مطرح نیست؛ مشارکت بخش غیر‌دولتی ضروری است

معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح مشارکت بخش غیر دولتی در اداره مدارس دولتی همچنان به قوت خود باقی است، گفت: مجلس واگذاری مدارس را ممنوع کرده است و با مشارکت بخش خصوصی در اداره آنها مشکلی ندارد.
کد خبر : 6760

محمد دیمه‌ور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر ممنوعیت واگذاری مدارس به بخش خصوصی اظهار کرد: متاسفانه بحث واگذاری مدارس به غلط بر سر زبان‌ها افتاده است، چرا که بحث واگذاری نیست بلکه مشارکت بخش‌ خصوصی در اداره مدارس است.


معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بنایی بر واگذاری مدارس وجود نداشت و این طرح تنها مشارکت بخش غیر دولتی در اداره مدارس دولتی بود.


وی افزود: طرح مشارکت بخش غیر دولتی در اداره مدارس دولتی همچنان به قوت خود باقی است، زیرا مجلس واگذاری مدارس را ممنوع کرده است، نه مشارکت بخش خصوصی در اداره آنها را و این طرح مصوبه مکتوب و قابل اجرا دارد.
دیمه‌ور تاکید کرد: روند مشارکت بخش خصوصی در اداره مدارس دولتی به تناسب زمان متناسب سازی می‌شود.
معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در سال آینده گفت: در مرکز نیروی انسانی در یک به یک حوزه‌ها در وزارتخانه جلسه تشکیل شده است و مشغول بررسی اوضاع نیروی انسانی در سطح کشور هستیم.
دیمه‌ور با بیان اینکه در دوره ابتدایی کمبود نیرو وجود دارد، اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم در روزهای آینده با برنامه‌ریزی و ساز و کارهای مناسب با استفاده از ظرفیت موجود وضعیت نیروی انسانی در وزارتخانه را ساماندهی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته