دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1394 - 12:39
در گفت‌و‌گو با آنا؛

جبار قوچان‌نژاد: بازی‌های پلی‌آف لیگ والیبال به ضرر ملی‌پوشان شد/ امیدوارم به جمع چهار تیم اول صعود کنیم

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج گفت: امیدوارم در بازی برگشت مقابل شهرداری تبریز پیروز شویم و به جمع چهار تیم اول صعود کنیم.
کد خبر : 67587

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دور برگشت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال فردا برگزار می شود تا تکلیف چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.


جبار‌ قوچان‌نژاد سرمربی ثامن الحجج درباره دور نخست مرحله پلی آف به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «من جزو کسانی بودم که با این شیوه پلی آف بسیار مخالفت کردم چرا که ‌در اکثر کشورهای دنیا بازی‌های پلی آف در دو گروه انجام می‌شود و از همان دو گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.»


وی افزود: «اما در ایران بازی‌های پلی‌آف در یگ گروه برگزار شد که این موضوع به ضرر چهار تیم اول است چرا که این چهار تیم باید تلاش کنند تا جایگاه‌شان را از دست ندهند اما چهار تیم دوم نگران جایگاه و از دست دادن موقعیتشان نیستند.»


سرمربی ثامن الحجج با تاکید بر اینکه برای سال آینده باید شیوه پلی‌آف در کشور تغییر کند، گفت: «به نظر من این شیوه پلی‌آف به ضرر ملی‌پوشان ما شد چرا که آنها 22 هفته به صورت مداوم در مسابقات لیگ حضور داشتند و بعد از آن هم در بازی‌های پلی‌آف شرکت کردند که البته بازی‌‌های بسیار سخت و حساسی است و همه تیم‌ها تنها به فکر صعود به مرحله نیمه نهایی هستند که در این میان اگر ملی پوشی آسیب ببینند به ضرر تیم ملی می‌شود. بنابراین بهترین تصمیم این است که سال بعد تیم‌ها در یک گروه حضور داشته باشند و بازی‌های پلی‌آف هم حذف شود به طوری که تیم‌ها تنها هفته‌ای یک بار بازی کنند تا فشار کمتری به بازیکنان وارد شود.»


قوچان‌نژاد همچنین در مورد پیروزی تیمش در دور رفت پلی‌آف اظهار کرد:« در بازی های پلی‌آف همه تیم‌ها به دنبال پیروی و صعود به مرحله‌نیمه نهایی‌هستند. تیم ما مقابل شهرداری تبریز بسیار تکنیکی و فنی بازی کرد. امیدوار هستم که در مرحله برگشت هم این تیم را شکست دهیم البته تیم حریف هم به دنبال جبران شکست است و به طور حتم قدرتمندتر ظاهر می‌شود. امیدوارم در بازی برگشت مقابل شهرداری تبریز پیروز شویم و بتوانیم کار را مقابل این تیم تمام کنیم و به جمع چهار تیم اول صعود کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب