دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار رئیس‌های واحدهای استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: اجرای تجمیع 3 سال آینده آغاز می‌شود

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز اجرای طرح تجمیع 3، با هدف کاهش بروکراسی و حذف فرایندهای غیرضروری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 67581

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، روسای واحدهای استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی با حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کردند.


میرزاده در این دیدار به دغدغه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و هیات امنا درباره دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «یکی از نگرانی‌های ایشان که هنوز در دانشگاه مرتفع نشده بحث بروکراسی در دانشگاه است. متاسفانه سرعت انجام امور در بخش‌های مختلف متناسب با سازمانی با شأن دانشگاه آزاد اسلامی نیست.»


او افزود: «به این ترتیب می‌توان استان تهران را به بخش‌های جنوب، شمال، غرب و شرق تقسیم کرد و با کاهش حجم فرایندها روند انجام امور را تسریع کرد.»


میرزاده گفت: «طرح تجمیع 3 دیگر فرایندی فیزیکی نیست و هدف از اجرای این طرح که از سال آینده آغاز می‌شود، کاهش فرایندها، حذف مراحل غیر ضروری و ایجاد وفاق و هماهنگی بیشتر در امور دانشگاه است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «با سیستم اتوماسیون اداری و کاهش مراحل غیرضروری باید ساز و کارها در دانشگاه چابک و سریع صورت گیرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته