دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1394 - 13:52
همراه با اجلاس هفتادم دانشگاه آزاد اسلامی/ 20

رئیس واحد سنندج: بهره­‌مندی از برکات حضور دانشگاه آزاد اسلامی در اقلیم کردستان عراق فراهم شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه دامنه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در اقلیم کردستان عراق گسترش یافته گفت: بهره‌مندی از برکات حضور دانشگاه آزاد اسلامی برای مردم این دیار فراهم شده است.
کد خبر : 67534

دکتر محمدقربان کیانی در حاشیه اجلاس هفتادم شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با شعار دانش، فرهنگ و اقتصاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، عملکرد یک سال گذشته دانشگاه در استان کردستان در راستای این شعار را تشریح و اظهار کرد: شعار دانش، فرهنگ و اقتصاد در فضای همدلی، همکاری به­ درستی انتخاب شده و دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در تمامی زمینه ها چه در داخل استان و چه در تعامل با سایر استان ها و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش خستگی ناپذیری داشته است.


کانون آینده پژوهی با هدف شناسایی آینده های محتمل، ممکن و باورکردنی در حوره فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی و فضای آموزش عالی کشور و افزایش انعطاف پذیری با محیط پیرامون در راستای کسب آینده مطلوب و تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است

وی ادامه داد: از دستاوردهای این شعار که در اجلاس شصت و نهم هم عنوان شد می توان برگزاری هایش های بین المللی با مشارکت حداکثری استانداری، سازمان ها و نهادهای مختلف استان کردستان و استقبال عمومی ارگان ها از ظرفیت ها و پتانسیل های استانی و سرمایه ای دانشگاه بخصوص در اتاق های فکر و انجام مشاوره های تخصصی و طرح های برون دانشگاهی و ... را نام برد. در انجام یکی از رسالت های مهم دانشگاه که همانا ارتقای سطح مهارت دانشجویان بوده هماهنگی و همکاری سازمان­ ذی ربط جلب شده است.


رئیس واحد سنندج درباره راهبردها و رهنمودهایی که در اجلاس قبل از سوی آیت الله هاشمی رئیس هیات امنا و دکتر میرزاده رئیس دانشگاه مطرح شدٰ اظهار کرد: با توجه به حسن نیت رئیس محترم هیأت امنا و همت بلند دکتر میرزاده، دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان مکانی برای تحصیل همه اقشار مردم استان شده و حتی رهنمودهای اخیر رئیس دانشگاه، دامنه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به اقلیم کردستان عراق نیز گسترش یافته و بهره­ مندی از برکات حضور دانشگاه آزاد اسلامی برای مردم آن دیار نیز فراهم شده است.


وی ادامه داد: کانون آینده پژوهی با هدف شناسایی آینده های محتمل، ممکن و باورکردنی در حوره فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی و فضای آموزش عالی کشور و افزایش انعطاف پذیری با محیط پیرامون در راستای کسب آینده مطلوب و تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.


کیانی افزود: در حوزه خیران اقدامات بسیار خوبی انجام شده به طوری که برای احداث مرکز آموزشی بانه با جلب حمایت خیران و سازمان های ذی ربط شهرستان تا 75درصد کل اعتبار مورد نیاز بالغ بر سی میلیارد ریال تقبل شده است. در حوزه های دانشجو محوری- همکاری با مرکز بین الملل و موضوعات فرهنگی و ایجاد رشته های تحصیلی برای تربیت مدیران تراز بالا اقدامات مؤثری صورت گرفته که به صورت گزارش‌های مستند موجود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته