دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1394 - 09:24

نخستین دوره مسابقات دومینو مدارس سما نجف‌آباد برگزار شد + تصاویر

نخستین دوره مسابقات دومینوی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی مدارس سما نجف آباد، با شعار وحدت، همدلی و کار گروهی برگزار شد.
کد خبر : 67499

به گزارس خبرنگار آنا، در این دوره از مسابقات۴۰ نفر از دانش آموزان در قالب هشت تیم به همراه خانواده‌ خود در فضایی پرنشاط با یکدیگر به رقابت پرداختند. این دانش آموزان در گروه‌های پنج نفره به مدت سه ساعت فرصت داشتند تا با موضوع آزاد طرح خود را اجرا کنند.



هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد فضای رقابتی سالم و علمی میان دانش آموزان و افزایش حس همکاری و تعامل و کار گروهی، پرورش خلاقیت و ابتکار، تقویت مهارت‌های دقت و تمرکز، صبر و بردباری، طراحی هندسی، تقویت روحیه کارگاهی و مهارت بکارگیری ریاضی و مکانیک بود.



شاخص‌هایی چون نظم و پیام داشتن چیدمان‌ها، زیبایی و نوآوری گرافیکی، مدیریت، اجرای دقیق طرح، نظم چیدمان‌ها، ترکیب و تنوع و هدفمندی در رنگ‌ها و اشکال، خلاقیت هنری و ریزش کامل مهره‌ها از مهم‌ترین موارد در رتبه بندی تیم‌ها بود که داوران پس از بررسی عملکرد گروه‌ها، دانش آموزان بر‌تر را انتخاب و معرفی کردند. طراحی و رسم نمادهای طبیعت و نوشتارهای مختلف و در کنار آن مهارت‌های هنری و طراحی انواع مکانیزم‌های مکانیکی و الکترونیکی از زیبایی‌های این دوره از مسابقات بود.



اسدالله خاکی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد با حضور در کنار تیم‌های شرکت کننده از زحمات و تلاش کارکنان و پژوهسرای دانش آموزی دبیرستان پسرانه دوره دوم در برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات قدردانی کرد و به اعضای تیم‌های شرکت کننده لوح و تندیس یادبود مسابقات اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته