دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1394 - 15:48
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

فضای مناسب تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس فراهم شده است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز تبلیغات شهری نامزدهای انتخاباتی خبر داد و گفت: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات شهری به حفظ زیبایی ظاهری شهر توجه داشته و از الصاق تبلیغات در غیر از فضاهای تعیین شده بپرهیزند.
کد خبر : 67469

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز تبلیغات شهری نامزدهای انتخاباتی خبر داد و گفت: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات شهری به حفظ زیبایی ظاهری شهر توجه داشته و از الصاق تبلیغات در غیر از فضاهای تعیین شده بپرهیزند.


وی با تاکید بر اینکه یکپارچگی وساماندهی تبلیغات برای رعایت آراستگی و نظافت شهر باید در تبلیغات رعایت شود، افزود: سازمان زیباسازی به منظور یکپارچگی، ساماندهی تبلیغات، آراستگی شهر تمهیداتی را اندیشیده است تا فضای شهر همچنان عاری از زوائد بصری بماند که امیدواریم نامزدها به این موضوع توجه داشته باشند.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه تمام افراد، احزاب و جبهه‌های سیاسی که در انتخابات مجلس خبرنگان و مجلس شورای اسلامی فعال بوده و از فرمانداری تهران مجوز داشته باشند اجازه تبلیغات در محل‌های مجاز را دارند، ادامه داد: شهرداری تهران فضای تبلیغات محیطی را برای تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به طور یکسان و بدون رجحان گروه‌ها به یکدیگر فراهم می‌سازد.



گفتنی است سازمان زیباسازی شهر تهران با جانمایی سازه‌های موقت تبلیغاتی در سطح شهر ضمن ساماندهی این بخش، امکان تبلیغات هرچه بهتر نامزدها در سطح شهر را فراهم کرده است تا با توجه به آغاز طرح استقبال از بهار هزینه‌های پیرایش و پاکسازی محیط‌های شهری کمتر شود .




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته