دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

2 خبر مهم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان برای دانشگاه آزاد اسلامی

سعید سهراب پور، در حاشیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی از دو رویداد تازه درباره عضویت دانشجویان دانشگاه آزاد در بنیاد ملی نخبگان خبر داد.
کد خبر : 6745

سعید سهراب پور، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ما با دانشگاه آزاد دو همکاری مهم انجام می دهیم. اول اینکه نخبه هایمان را برای عضویت در هیئت علمی به این دانشگاه می فرستیم.


وی ادامه داد:‌ این رویدادی جدید است و قرار شده زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیئت علمی اعلام نیاز کند، ما از نخبه های تحت پوشش بنیاد به دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کنیم.


سهراب پور افزود: دومین خبر این است که در آیین نامه جدید بنیاد علمی نخبگان اجازه داده ایم که علاوه بر چهار جشنواره رسمی که یکی از آن ها جشنواره خوارزمی است، اگر جشنواره های دیگر بین المللی و ملی مورد تایید مرجع رسمی قرار بگیرد، برندگان آن جشنواره ها را هم تحت پوشش قرار بدهیم.


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: این مساله برای دانشگاه آزاد خبر بسیار مهمی است، چرا که دانشگاه آزاد اسلامی در مباحثی مانند ربوکاپ بسیار قدرتمند است و موفقیت های بسیاری به دست آورده است و در صورت اجرایی شدن این طرح اعضای تیم هایی مانند تیم رباتیک دانشگاه آزاد می توانند تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته