دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1394 - 10:35

گردشگران از فردا میهمان «خانه‌های ایرانی» خواهند بود

بزرگترین نمایشگاه گردشگری ایران از فردا سه‌شنبه 27 بهمن با مضمون «خانه‌های ایرانی» و «میهمان ما باشید» در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر : 67342

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۷ الی ۳۰ بهمن در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


«خانه‌های ایرانی» و «میهمان ما باشید» به‌عنوان شعار و مضمون غالب این دوره نمایشگاه برگزیده شده است.


به گفته مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با شعار «میهمان ما باشید» و با مضمون «خانه‌ ایرانی» از روز سه‌شنبه ازجمله پذیرای مقامات و مسئولان سازمان جهانی جهانگردی، مقامات گردشگری سایر کشورها، سازمان‌های متعدد بین‌المللی، تورهای گردشگری بین‌المللی و متخصصان و کارشناسان حوزه گردشگری و بازدید کنندگان عام خواهد بود. این نمایشگاه به مدت چهار روز، همه روزه از 10 صبح تا 18 برپا خواهد بود.



علی‌باقر نعمتی زرگران، مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی روز گذشته در نشست خبری از این نمایشگاه به عنوان «مهمترین رویداد رسمی نمایشگاهی گردشگری جمهوری اسلامی ایران» یاد کرد. به منظور معرفی هر چه بهتر و ارتقای سطح تبلیغات این رویداد در برگزاری این دوره از نمایشگاه از مشاوران و فعالان بین‌المللی حوزه تبلیغات گردشگری استفاده شده است. همچنین تعداد سالن‌های تحت اختیار نهمین نمایشگاه بین‌المللی و گردشگری صنایع وابسته تهران در این دوره از 7 سالن در سال گذشته به 9 سالن افزایش یافته است


سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی به سالن ایران (استانها)، سالن A38 به صنایع دستی، سالن 35 به خانه‌های تاریخی، سالن 40 و 44B به دفاتر خدمات گردشگری، سالن 31A و 31B به صنایع وابسته، سالن 40 (طبقه پایین) به بخش بین‌الملل، سالن B44 به هتلداری و اکوتوریسم و سالن 41B به گردشگری سلامت اختصاص پیدا کرده است.


به گفته مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری در طراحی سال 38یا سالن ایران (استان‌ها) در نهمین نمایشگاه بین‌الملی صنایع وابسته ایران سکوی ویژه‌ای برای برگزاری مراسم آئینی- سنتی و اجرای گروه‌های موسیقی استانها تعبیه شده است. این گروه‌ها طی برنامه‌ریزی مشترک و جدول زمانبندی از پیش تعیین شده در بازه زمانی افتتاحیه تا اختتامیه نمایشگاه به طور مستمر به اجرا خواهند پرداخت.


16 کشور از جمله اسپانیا، ترکیه، ویتنام، ایتالیا، سری‌لانکا، فرانسه، کره جنوبی و جمهوری آذربایجان در این رویداد بین‌المللی در تهران حضور خواهند داشت. به گزارش سایت eturbonews.com یک هیأت نمایندگی از سازمان گردشگری فدرال روسیه به سرپرستی اولگ سافونوف، مدیر این سازمان در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد و در نشست‌های متعددی با کارشناسان و سازمان‌های ایرانی شرکت خواهد کرد.


بر اساس این گزارش، فرهاد امینیان مدیر نمایشگاه در کنفرانس روز یکشنبه اعلام کرده است که 414 شرکت گردشگری در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت که 44 شرکت از کشورهای خارجی خواهند بود.


نمایشگاه تحت حمایت و نظارت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تاریخ 16 تا 19 فوریه 2016 (27 تا30 بهمن) در فضایی به وسعت 31 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته