دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1394 - 09:43

در حریق قهوه‌خانه سنتی سه زن مصدوم شدند

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق در قهوه‌خانه سنتی خبر داد. در این حادثه سه خانم به خاطر مصدومیت ناشی از استنشاق دود به بیمارستان انتقال داده شدند.
کد خبر : 67315

جلال ملکی با اعلام اینکه ساعت 21:36 دقیقه شب گذشته این موضوع به امدادگران آتش‌نشانی اعلام شد، به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: به دنبال این خبر چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی مجهز به تجهیزات تنفسی راهی محل حادثه که قهوه‌خانه ای در سه راه دهکده بود، رفتند. قهوه‌خانه در زیرزمین خانه یک طبقه‌ای قرار داشت و آتش سقف، کف و تخت و فرش‌ها را در بر گرفته بود.


وی ادامه داد: دود بسیار غلیظ فضای دو طبقه را در برگرفته بود، حدود 40 نفر در قهوه‌خانه حضور داشتند که تعدادی از آنها قبل از حضور آتش‌نشانان از آنجا بیرون آمده بودند اما تعدادی دیگر گرفتار آتش و دود شده بودند. همزمان با اطفای حریق، امدادگران 11 زن و مرد را از قهوه‌خانه بیرون آوردند. 5 نفر از آنها دچار مصدومیت ناشی از استنشاق دود شده بودند که سرپایی درمان شدند اما 3 خانم به خاطر مصدومیت و سوختگی جزئی تحویل عوامل اورژانس شدند. همچنین دو خانم میانسال که صاحب این قهوه‌خانه بوده و در طبقه بالا ساکن بودند به بیرون انتقال داده شدند. عملیات اطفای حریق ساعت 22:56 دقیقه پایان یافت.


به گفته وی علت حادثه در دست بررسی است، اما طبق بررسی‌های اولیه کارشناسان آتش از سقف قهوه‌خانه که با گونی پوشش داده شده بود، آغاز شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته